לא נפתר לוג ניסיון התחברויות / בדיקה שיחות נכנסות לפי דקות
-
@שמואל-9 שלוחה ראשית
-
@איל-משולש
א. להבא תעשה שמי שלא רשום יכנס להוספה לרשימת תפוצה אחרת ואח"כ ניתוק
ב. בשיחות נכנסות תפיק דו"ח -
@שמואל-9 א. אני רוצה שמי שלא רשום יוכל להיכנס עם סיסמה כדי שאם משהו מתקשר מטלפון של משהו ברחוב הוא יוכל להיכנס והמספר לא ירשם
ב. איך אפשר להפיק דו"ח לפי דקות (באיזה דקה לא כמה)? -
@איל-משולש
א. פשוט מאוד תעשה שמי שרשום ברשימה השנייה גם מופנה להקשת סיסמא
ב. בהפקת דו"ח בטור D יש גם תאריך וגם שעה וגם דקה -
@שמואל-9 מה הפרוש שמי שרשום ברשימה השניה יופנה להקשת סיסמה?
-
-
@איל-משולש
תעשה שיעבור לשלוחה 10000 ושם הפנייה לתחילת הקו -
@שמואל-9 זה יחזור על עצמו במעגל
-
@איל-משולש
נכון מאוד רק יצטרכו סיסמא כי תעשה בשלוחה 1000 סיסמא ואז העברה לתחילת הקו -
@שמואל-9 ואז כשהוא יגיע לתחילת הקו הוא שוב פעם יעבור שלוחה 1000 בגלל הפילטר, רק אם בשלוחה 1000 הוא יתחבר לרשימת תפוצה אז הוא לא יצטרך יותר סיסמה אבל אז גם בשיחה הבאה הוא לא יצטרך, ואני רוצה שזה יהיה חד פעמי
-
@איל-משולש
סליחה טעות
תגדיר ככה
א. תעשה שמי שרשום ברשימה 1 נכנס לקו
ב. מי שלא רשום ברשימה 1 עובר לשלוחה 1000 להוספה לרשימת תפוצה מספר 2 ובשלוחה 1000 הפנייה לשלוחה 1001 ששם יש הוספה לרשימת תפוצה מספר 3 ומעבר לשלוחה 1002 ובשלוחה 1002 יש קוד ואח"כ מעבר לתפריט ראשי
ג. מי שרשום ברשימה תפוצה 2 עובר ישירות לשלוחה 1001
ד. מי שרשום ברשימת תפוצה 3 עובר לשלוחה 1002 -
@שמואל-9 ואז מה יקרה?
אחרי שהוא יהיה ברשימה 2 ו 3 ויחזור לתפריט ראשי למה שלא הוא שוב פעם יעבור לשלוחה 10002 כיון שהוא לא רשום ברשמית תפוצה 1
ולא הבנתי למה צריך גם רשימה 2 וגם רשימה 3 ?! -
@איל-משולש
צודק טעיתי
א. תעשה שמי שרשום ברשימה 1 נכנס לקו
ב. מי שלא רשום ברשימה 1 עובר לשלוחה 1000 להוספה לרשימת תפוצה מספר 2 ובשלוחה 1000 הפנייה לשלוחה 1001 ששם יש איפוס לרשימת תפוצה 3 ואז מעבר לשלוחה 1002ששם יש הוספה לרשימת תפוצה מספר 3 ומעבר לשלוחה 1003 ובשלוחה 1003 יש קוד ואח"כ מעבר לתפריט ראשי
ג. מי שרשום ברשימה תפוצה 2 עובר ישירות לשלוחה 1001
ד. מי שרשום ברשימת תפוצה 3 נכנס לקו
שלוחת איפוס
ההגדרה הקובעת את סוג השלוחה:type=yemot_dialer_campaign_list
אם רוצים לשנות תבנית, כלומר שכל הוספה / הסרה / מידע - תהיה על תבנית שונה מתבנית ברירת המחדל, ניתן להגדיר:
yemot_dialer_campaign_list_template=3
אם רוצים שהמערכת תעבור ישר לאיפוס רשימת התפוצה, להגדיר:
yemot_dialer_campaign_list_type=reset
ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק | ראה כאן את האפשרויות להגדרה.
yemot_dialer_campaign_list_end_goto=/1002
-
@איל-משולש כל הקומבינות שציינו פה עם הרשימות תפוצה מיותרות. תגדיר את הסיסמה כסיסמה לשלוחה הראשית באופן הבא
password=1234
תוסיף את ההגדרה הבאה
password_log_save=yes
ישמר לוג עם ניסיונות הכניסה המוצלחות והלא מוצלחות של מי שהקיש קוד שגוי.
הקובץ ישמר בשלוחת Log שתחת השלוחה הראשית,
שם הקובץ הוא
LogPassword.iniבהצלחה.
-
@yosef-avitan אבל אז גם מי שרשום ברשימת תפוצה יצטרך להקיש סיסמה
-
@שמואל-9 ולמה שבפעם הבאה שהוא יתקשר הוא יצטרך להקיש סיסמה? הרי הוא רשום ברשימה 3 (רק אם משהו אחר שלא מחובר יתקשר אחריו יתאפס רשימה 3 ואז הוא שוב יצטרך להקיש סיסמה)
-
@איל-משולש נכון. בשביל זה כן תצטרך רשימת תפוצה. אני באתי לפתור את הצורך ביצירת רשימת תפוצה נוספת כדי לדעת מי הקיש סיסמה שגויה.
בשביל זה תשייך את המספר הראשי לשלוחה חדשה, למשל, לשלוחה 000/1. את שלוחה 000 תגדיר כניתוק השיחה. בתוכה תהיה שלוחה 1 שם תגדיר העברה לשלוחה אחרת (השלוחה הראשית) ותגן עליה באמצעות סיסמה באופן שהזכרתי בנוסף תגדיר פילטר שמי שקיים ברשימת תפוצה X לא נכנס לשלוחה אלא עובר לשלוחה הראשית.
כך בעצם מי שקיים ברשימת התפוצה עובר לשלוחה הראשית, מי שהקיש סיסמה נכונה עובר לשלוחה הראשית ומי שלא נדרש להקיש סיסמה.בשלוחה 000/1 תצטרך להגדיר משהו כזה
type=go_to_folder go_to_folder=/ password=1234 password_log_save=yes ;הגדרת הפילטר, יש להחליף את האיקס ברשימת התפוצה check_template_filter=X check_template_filter_active_go_to=/ check_template_filter_none_enter=yes
לשיוך המספר לשלוחה 000/1 תגדיר בשלוחה הראשית בקובץ ext.ini
check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
בנוסף יש ליצור קובץ ini בשם Did_Go_To עם ההגדרה
0772222770=/000/1
כמובן להחליף את מספר המערכת.
-
@yosef-avitan לא עובד מי שלא מוחבר נכנס ישר למערכת
-
@איל-משולש שייכת את המספר הראשי לשלוחה 000/1?
-
-
@yosef-avitan יכול להיות שבגלל ששם השלו שתי הוא אות באנגלית ולא מספר?