איזור אישי
-
האם אפשרי להגדיר איזור אישי בקו, בו כל אחד יוכל ללהקליט לעצמו הקלטות ורק הוא יוכל לשמוע אותם?
-
@זעליג
כמה אנשים זה ? -
@אברהם-נ כ250
-
@זעליג תן לי בפרטי מספר מערכת וסיסמה והגדרות לשלוחת תפריט + הגדרות לשלוחת הקלטות בתוך התפריט + הגדרות לשלוחת השמעת קבצים וגם תגיד לי באיזה תקייה ליצור את הכל וגם תן לי קובץ xl עם המספרים ואני עושה בAPI תוך כמה דקות / שעות חינם ואז אתה מגדיר בתקייה שבתוכה ה250 שלוחות מעבר לפי מספר מחייג כך שכל מספר טלפון יעבור לשלוחה שלו ועם תרצה אני הופך את האקסל למספר טלפון = מספר טלפון כך שץתוכל לשים את זה בקובץ Did_Go_To
-
@ivrפון תודה ענקית
מסתמא אינך רוצה לכתוב מייל שלך כאן
אז מייל שלי -
@זעליג שלחתי לך אימייל
-
@זעליג תזרז לשלוח לי אימייל כי עוד מעט אני גומר את העבודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות