הרשמה לצינתוקים במערכת אחרת
-
איך אני יכול ליצור שלוחה שמאזין ירשום את עצמו לרשימת צינתוקים במערכת אחרת (כי הפניה לשלוחת ההרשמה במערכת השניה - אין כאן)
-
@דוד-כ כתב בהרשמה לצינתוקים במערכת אחרת:
כי הפניה לשלוחת ההרשמה במערכת השניה - אין כאן)
-
@צבי-ד-צ
נ"ל שהקישור שהבאת עונה על השאלה "למה אין כאן??"
כי שם מובא איך הסתבכתי!!!! -
@דוד-כ יש שלוחה 8 במערכת ב'?
-
פוסט זה נמחק! -
@צבי-ד-צ
כמובן. -
@דוד-כ
נו בתכל'ס - איך מאזין נרשם לצינתוקים במערכת אחרת????????????????????????????? -
@דוד-כ כתב בהרשמה לצינתוקים במערכת אחרת:
@דוד-כ
נו בתכל'ס - איך מאזין נרשם לצינתוקים במערכת אחרת????????????????????????????? -
@צבי-ד-צ
וודאאאאאאאאאי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות