הפנית שיחה לקבוצת מספרים 1 למשך 20 שניות ואחר כך לקבוצת מספרים 2 וכן הלאה
-
שלום וברכה!
מנסה ליצור שלוחת הפנית שיחה, לקבוצת מספרים 1 למשך 20 שניות ואחר כך לקבוצת מספרים 2 וכן הלאה.
אשמח לעזרה בנושא
-
@484546
כפי שהבנתי זה כמור מודל תור
אם כן תעלה כאן המייל שלך ואני ינסה לעזור לך -
@484546 הרבה מסתבכים בזה עשיתי סדר במודל מקוה שהסדר הזה יהיה מובן גם לך ולא רק לי (;
לקובץ ext.initype=queue queue_answer_tfr=yes queue_end_continue_goto=hangup queue_end_answer_tfr_goto=hangup ;שליחת הקלטה למייל queue_record_send_mail=yes ;ספרות להוספה בחיוג queue_your_id_add=222 ;פתיחת השלוחה זמן א' מראשון עד חמישי בין שתיים לארבע enter_if_time=14:00-16:00.sun-thu.*.* ;פתיחת השלוחה זמן נוסף בראשון עד חמישי בין שמונה לעשר בלילה enter_if_time_check_again=yes check_again_enter_if_time=20:00-22:00.sun-thu.*.* ;הודעת מערכת M1114 שלוחה זו סגורה כעת
לקובץ queue.ini
051234567 ;האם לאפשר לפונה לצאת מהתור נניח לצורך השארת מספר טלפון לחזרה ;M2780 ליציאה מהתור הקישו 9 ;context=IVR2_QueueExit9 ;האם להשמיע מיקומך בתור announce-position=yes ;announce-position=no ;כל כמה שניות להשמיע מיקומך בתור (לא לשנות) announce-frequency=60 ;האם להשמיע זמן המתנה משוער ;announce-holdtime=yes ;להשאיר על אפס ;announce-round-seconds=0 ;הודעה מיוחדת להשמעה (לא לשנות את השניות) periodic-announce-frequency=42 ;M2780 נציגנו עוסקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור ;לא לשנות relative-periodic-announce=yes ;האם להשמיע לנציג את זמן ההמתנה של הפונה ;reportholdtime=yes ;M2789 זמן ההמתנה ;M2786 דקות ;M2787 שניות ;כמה זמן להערכתך יהיה אורך שיחה ממוצע servicelevel=600 ;איך התור יפעל ;יתחיל בראשון ואם אין מענה יעבור לנציג השני וכו ;strategy=linear ;צילצול לכולם עד שמישהו עונה ותופס את השיחה strategy=ringall ;כמה זמן לחייג לנציג/ים שאחרי הזמן הזה השיחה של הפונה תחשב כשיחה שלא נענתה timeout=27 ;אחרי שכל הנציגים לא ענו כמה זמן להמתין עד סבב החיוגים הבא retry=10 ;מוזיקה בהמתנה musicclass= ;האם כשנציג בשיחה להכניס לו עוד שיחות לממתינה ringinuse=yes ;M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית ;M2780 נציגנו עסוקים כרגע בפניות קודמות אנא המתן ותענה לפי התור ;M2781 תודה על סבלותכם ;M2782 הנך ראשון בתור ;M2783 מיקומך בתור הוא ;M2784 מחכה לשיחה עם נציג ;M2785 זמן ההמתנה הממוצע הוא כ.. ;M2786 דקות ;M2787 שניות ;M2788 פחות מ... ;M2789 זמן ההמתנה ;M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות
-
@484546
תגדיר 2 שלוחות של מודול תור (או ראוטינג), בשלוחה 1 תכניס קבוצה 1 של מספרים ובשלוחה 2 תכניס את קבוצה 2, ותגדיר שאחרי 20 שניות ללא מענה יעבור לשלוחה 2.