מניעת גזל
-
היי יצרתי חשבון וקניתי חבילת אסמסים לפני שנה +
בעת הרישום והקניה זכור לי שהבטיחו שחבילת האסמסים תישאר לכל החיים.
כעת כשאני מנסה להתחבר אני מבין שהמספר נלקח ממני, לא קיבלתי שום התראה על כך, לא במייס ולא באסמס.
א. באג קריטי: חובה להוסיף מיילים עם התראה על דברים כמו אלה כדי למנוע גזל.
ב. אשמח לחבילת אסמסים חדשה או להחזר כספי. תודה רבה. -
@moshe-c דברים כאלה מומלץ שתפנה ישירות לשירות הלקוחות...
-
@צבי-ד-צ אכן פניתי אליהם, אבל השירות לקוחות היה מחפיר, פעם ראשונה שמו אותי בהמתנה למשך 10 דקות ולאחר מכן נתקו, פעם שניה התעצבנו עלי ואמרו שאין להם איך לעזור לי עם זה. וניתקו ללא שום עזרה אחרת.
-
@moshe-c אה, אני התכוונתי במייל, לא ששם הם תמיד עונים מיד...
אבל זה מעניין שלקח כ"כ הרבה זמן עד שענו, לי בד"כ ענו שם מאד מהר.