הרשאת כניסה לשלוחה לפי קובץ שאני בוחר (רשימה לבנה)
-
יש לי במערכת אלפון ואני רוצה לעודד רישום לשם ע"י שרק מי שרשום יוכל להמשיך להכנס לשאר השלוחות אני רוצה זיהוי אוטומטי ולא שיצטרכו להקיש קוד אישי אלא כמו רשימה לבנה
השם של הקובץ שיש לי "ListAllInformation"
תודה רבה -
פוסט זה נמחק! -
@CUBASE א. זה גם מבקש ממני קוד אישי ואני רוצה בלי שיבקש קוד אישי
ב. אני לא יודע איך מגדירים קוד אישי
ג. אני לא מבין מאיזה קובץ הוא לוקח את המספרים
תודה -
@F-D כנראה שמוגדר לך
enter_id_type=list_all_informationתשנה ל-
enter_id=yes enter_id_type=phone_from_list_all_information list_all_information_ok_phones=yes -
@CUBASE הוא לא זיהה אוטומטית הוא אמר ניכר כי אתם חדשיםוגם בכניסה השניה הוא ארמר שלום ל..
אני רוצה שאם מופיע בקובץ יכניס ישר ואם לא הוא יגיד אין הרשאת כניסה כמו רשימה לבנה
תודה רבה -
@F-D תגדיר בנוסף
record_name=no say_name=no -
@CUBASE תודה
איך אני מגדיר שלוחה שבה הקובץ נמצא
שוב תודה -
@F-D תודה הסתדרתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות