איך עושים קמפיין רגיל וכשיחזרו למערכת ישמעו את ההודעה של הקמפיין?
-
@MGM-IVR רק מי שלא שמע את הקפמיין שישמע או שכולם ישמעו?!
-
@חנון-המרבה אמר באיך עושים קמפיין רגיל וכשיחזרו למערכת ישמעו את ההודעה של הקמפיין?:
@MGM-IVR רק מי שלא שמע את הקפמיין שישמע או שכולם ישמעו?!
רק מי שלא שמע
-
@MGM-IVR לא מה שידוע, אדרבה אולי תרים את הכפפה שהרי רבים מחפשים כזה אופציה.
-
@חנון-המרבה אמר באיך עושים קמפיין רגיל וכשיחזרו למערכת ישמעו את ההודעה של הקמפיין?:
@MGM-IVR לא מה שידוע, אדרבה אולי תרים את הכפפה שהרי רבים מחפשים כזה אופציה.
ושכולם?
פשוט לשים את זה הודעה זמנית? -
@MGM-IVR בטח יש - תעשה חיפוש קטנטן בפורום.
-
@חנון-המרבה אמר באיך עושים קמפיין רגיל וכשיחזרו למערכת ישמעו את ההודעה של הקמפיין?:
@MGM-IVR בטח יש - תעשה חיפוש קטנטן בפורום.
מה יש?
-
-
-
יש לכם עצה אולי מה אני יעשה אם יש לי שתי קמפיינים?
-
@MGM-IVR יש אפשרוות עם השמעת קבצים כתפריט אבל זה קצת מסובך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות