למה ימות לוקחים לפעמים וירטאול פלוס?
-
פתחתי לכמה חברים שלי וירטואל פלוס [חינם, דרך זירת החדשות]
ולאחרונה שהם מתקשרים לוירטואל פלוס מישהו עונה להם ואז הם
קלטו שפשוט לקחו להם את הוירטואל פלוס
יש למישהו מושג למה לקחו להם את הוירטואל?
תודה. -
@רק-טוב
אולי בגלל שלא ישתמשו בוירטואל הרבה זמן? -
@הכוכב-הנודד יכול ליהות, אבל זה נראה לי שזה ממש לא טוב
כי היו כמה שיתקשרו ואז מישהו אחר ענה להם ואז זה יצר אי נעימות. -
@רק-טוב
ולא אמרתי שזה בטוח שלקחו להם בגלל
שהם לא ישתמשו, אולי יש פה מישהו שכן יודע? -
@רק-טוב אני חושב כמו ש @הכוכב-הנודד אמר!
צודק זה בכלל לא נעים!!! -
אין מה לעשות ?
אולי להתקשר לשרות לקוחות? או שזה לא יעזור כי קיבלו את זה חינמי? -
@רק-טוב כתב בלמה ימות לוקחים לפעמים וירטאול פלוס?:
אולי להתקשר לשרות לקוחות? או שזה לא יעזור כי קיבלו את זה חינמי
לא יעזור.
כמו שכתבת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות