בהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום
-
@פלוס
@ד-סופר-0 כתב שכנראה שכחתם בכל ההפניות להוסיף לפני כן / שזו השלוחה הראשית. -
@אA
אני רוצה שבסיום ההקלדה יהיה הפניה לשלוח 50/05
אז מהי השורה בקיצור? -
@פלוס תשים את ההגדרה ואני יראה לך!
(ותענה לי אם ראית את המייל ומה הבעיה לשמוע ולהקליד) -
@פלוס
לשלוחה 5 שבתוך 55/5/
-
@ד-סופר-0
זוהי ההגדרהtype=create_tts create_tts_in_folder=50/05/3 create_tts_type=keyboard say_details_message_first=yes say_details_message_skip_menu=yes say_details_message=name create_tts_end_goto=/Star/Starמה חסר?
-
@פלוס
לפני ה50 תוסיף / -
@ד-סופר-0 כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
(ותענה לי אם ראית את המייל ומה הבעיה לשמוע ולהקליד)
מה זאת אומרת?
-
@פלוס
תבדוקtype=create_tts create_tts_in_folder=/50/05/3 create_tts_type=keyboard say_details_message_first=yes say_details_message_skip_menu=yes say_details_message=name create_tts_end_goto=/Star/Star(הוספתי / לפני היעד)
-
@פלוס בקשר לשלוחה לכל פינה
-
@ד-סופר-0
לא עובד.
עשיתי העתק הדבק,
ושוב: השלוחה אליה... -
@אA כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
לפני ה50 תוסיף /
מה ששם כתבתי 50/05/3,
שם לא צריך להוסיף / מכיון שזה שלוחת יעד שם נשמר הטקסט. -
@ד-סופר-0 כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
(הוספתי / לפני היעד)
@פלוס כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
מה ששם כתבתי 50/05/3,
שם לא צריך להוסיף / מכיון שזה שלוחת יעד שם נשמר הטקסט.ודו"ק.
-
@פלוס
צודק. הסתכלתי בהגדרות וכך כתוב שם. -
@אA
אני לא יודע,
מציאות שעובד לי בלי /,
וכאן כל השאלה היא בסיום ההקלדה,
שאני רוצה לעבור לשלוחה /50/05
מה עושים? -
@אA כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
צודק. הסתכלתי בהגדרות וכך כתוב שם.
תביא לי קישור להגדרות,
אולי אוכל לראות שם מעבר בסיום. -
-
@פלוס כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
@אA כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
צודק. הסתכלתי בהגדרות וכך כתוב שם.
תביא לי קישור להגדרות,
אולי אוכל לראות שם מעבר בסיום. -
פוסט זה נמחק! -
@אA כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
זו ההגדרה למעבר בסיום
עדיין לא עובד...
הוא אומר שיש חוסר בהגדרות.
מה עושים?.? -
@פלוס אצלך כתוב
create_tts_end_goto=/Star/Starשזה אומר ללכת לשלוחה- Star/Star (כנראה שיש לך שם צינתוק או משהו כזה)
אם זה עובר לשם ואין את השלוחה הזאת זה אומר לך השלוחה וכו' פשוט תכתובtype=create_tts create_tts_in_folder=50/05/3 create_tts_type=keyboard say_details_message_first=yes say_details_message_skip_menu=yes say_details_message=name create_tts_end_goto=/50/50
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות