בהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום
-
-
@פלוס כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
@אA כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
צודק. הסתכלתי בהגדרות וכך כתוב שם.
תביא לי קישור להגדרות,
אולי אוכל לראות שם מעבר בסיום. -
פוסט זה נמחק! -
@אA כתב בבהקלדת טקסט בעיה במעבר בסיום:
זו ההגדרה למעבר בסיום
עדיין לא עובד...
הוא אומר שיש חוסר בהגדרות.
מה עושים?.? -
@פלוס אצלך כתוב
create_tts_end_goto=/Star/Starשזה אומר ללכת לשלוחה- Star/Star (כנראה שיש לך שם צינתוק או משהו כזה)
אם זה עובר לשם ואין את השלוחה הזאת זה אומר לך השלוחה וכו' פשוט תכתובtype=create_tts create_tts_in_folder=50/05/3 create_tts_type=keyboard say_details_message_first=yes say_details_message_skip_menu=yes say_details_message=name create_tts_end_goto=/50/50 -
@פלוס ותעדכן
-
@ד-סופר-0 @פלוס
בלי /

-
@אA
סופסופ עובד...
ותודה לשניכם וגם ל@אA שאכן חייבים שם מקף.
תודה!! -
@פלוס
איפה מקף? -
-
-
@אA
הוא תיקן את הודעתו אחרי שכתבת אתה. -
@זעליג יסתדרת בסוף!
תעדכן! -
@ד-סופר-0 אני לא אשם שהנושא הוקפץ אחרי חצי שנה
באמת שאני לא זוכר מה עשיתי בסוף
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות