עושה 'ברוך שובך' לפורום!!!
-
יש לי מכשיר של הדרן וכל הזמן שאני יוצא מהתוסף (הפורום) וחוזר בחזרה אז זה עושה 'ברוך שובך אשמח לעזור!'
נגיד אני מעלה פוסט ואז יוצא מהפורום לגמרי אז כאילו הוא מראה שיתחברתי לפני חצי שעה ואז זה מגיעה לידי חשד שיש לי עוד ניק ואני מגיב לעצמי (מצורף תמונה)
יש מה לעשות????
בתודה מראש -
מקפיץ
למי יש הצעה אולי יועיל...
בתודה מראש!! -
@אשמח-לעזור אתה כל פעם מתחבר מחדש? תעשה 'זכור אותי'
-
@צבי-ד-צ עדיין זה עושה לי!
תודה על הרצון לעזור!!! -
מקפיץ, מה אפשר לעשות??
-
@אשמח-לעזור לא הבנתי למה מפריע לך ההודעה הזאת, ולמה נראה לך שבגללה יחשבו שיש לך עוד משתמש?
-
@צדיק-תמים כתב בעושה 'ברוך שובך' לפורום!!!:
ולמה נראה לך שבגללה יחשבו שיש לך עוד משתמש?
לא יודע שכאילו אני מגיב לעצמי....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות