נמחקה לי שלוחה ואני לא מוצא את השלוחה בסל המיחזור.
-
מה עושים?
השלוחה שנמחקה היא שלוחה 8
וחיפשתי בסל מיחזור היה שלוחה 8 אבל לא מה שנמחק לי. [כלומר שלוחה אחרת לחלוטין]
איפה זה כבר יכול ליהות? -
ר רק טוב סימן נושא זה כשאלה ב
-
ר רק טוב סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@רק-טוב
זה בוודאות נמצא בסל המחזור.
תבדוק בתיקיות הנוספות שנמצאות שם. -
חפשתי בכול הסל מחזור ולא היה.
יכול ליהות שזה לא עבר לסל מחזור? -
@רק-טוב יכול להיות שהמספר של זה שונה, תבדוק לפי תוכן השלוחה
-
@צבי-ד-צ כתב בנמחקה לי שלוחה ואני לא מוצא את השלוחה בסל המיחזור.:
@רק-טוב יכול להיות שהמספר של זה שונה,
המספר של מה ? של השלוחה?
זה מה שהיה לי וכולם ריקים לחלוטין!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות