הגדרת שיחות יוצאות בלבד בוירטואל פלוס
-
שלום לכולם.
לפני חצי שנה אני זוכר שראיתי אפשרות באתר החדש להגדיר שיהיו רק שיחות יוצאות מהמספר הוירטואלי שלי בלי אפשרות לחייג אלי דרכו רק להוציא שיחות.
עכשיו נכנסתי לאתר ולא מצאתי את האפשרות הזו.
יש למישהו מידע איך עושים את זה? מי שמצא אופציה אשמח שיעדכן.
תודה רבה! -
@השפן-הקטן אתה יכול להגדיר שהמספר שיופיע לך על נהצג יהיה של הווירטואל פלוס ולעשות רשימה שחורה בטלפון שלך
-
@השפן-הקטן צריך להגדיר רשימה לבנה לשיחות נכנסות בהגדרות הקמפיין
כאן כתבתי איך אפשר להגיע אליהם -
ה השפן הקטן סימן נושא זה כשאלה
-
ה השפן הקטן סימן נושא זה כנפתר
-
ה השפן הקטן סימן נושא זה כלא נפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות