שעון נוכחות
-
@צבי-ד-צ
אני חושב שאני באתר הישןאיפה צריך להיות השעון הנכחות
-
@צבי-ד-צ
נכנסתי בקישור
ואני לא רואה בכלל את האופציה הזהוגם לא של ניהול קבצים
-
-
@צבי-ד-צ
בלי שלוחה
מיד שהניכנסים יש כניסה 1 ויציאה 2 -
@102 אז מיד כשאתה נכנס ללשונית "מערכת תוכן" יש לך את התיקייה PrivateReports, דהיינו בשלוחה הראשית, אתה רואה?
-
@צבי-ד-צ
לא -
@102 אתה בנית את המערכת?
אתה רוצה לשלוח לי רגע למייל מספר וסיסמה של המערכת שאני יבדוק?
אם לא אני יגיד לך איך תחפש עוד. -
פוסט זה נמחק! -
-
@102 זה נמצא בשלוחה 1, אתה לא רואה את הקובץ שדיברתי עליו כי עדיין אף אחד לא דיווח, תנסה לדווח כניסה ויציאה ותראה אותו
-
@צבי-ד-צ
אני כבר דיווחתי ואני ינסה לדווח עו"פ -
@102
דיווחתי כניסה -
@102 הקובץ נוצר רק כשמדווחים יציאה, אני רואה שזה אולי כן בתפריט ראשי, תדווח יציאה רגע
-
@צבי-ד-צ
דיווחתי גם יציאה -
@צבי-ד-צ
זה נהיה
0 דקות עשיתי א"ז מיד -
@102 עכשיו תראה בתפריט ראשי, נוצר שם התיקייה שדיברתי עליה
-
@צבי-ד-צ
בישן או בחדש -
@102 תראה באתר הישן, תכנס לתיקייה ותראה את הקובץ של הטלפון שלך שם, ותלחץ על הסימן שאמרתי לך
-
-
@102 רואה את זה? הקובץ הרביעי כאן https://www.call2all.co.il/ym/index.php?view=ivr2#folder_wrapper_tabs-1
כנס אליו, אתה רואה את הקובץ עם הטלפון שלך?
תראה שם בסוף השורה סימן כזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות