בחירת מקשים במהלך השמעה. לא עובד לי כראוי
-
@dudu למה אתה אומר שהמודגשות הם הגדרות לא קיימות?!
-
@חנון-המרבה כי חלק מההגדרות שם לא קיימות,
לדוג' ההגדרה:admin_options_file_move_only=yes -
@dudu תעשה חיפוש בפורום ותמצא את זה כמה פעמים במקומות אקטיביים.
-
@חנון-המרבה עשיתי את כל החיפושים שאני מכיר ולא מצאתי
אולי תתן קישור?
זה לא נמצא בהשמעת קבצים ולא בניהול המערכת וכן עשיתי חיפוש בהגדרות וחיפוש בגוגל ולא מצאתי... -
-
@חנון-המרבה אבל איפה המקור של זה?
למה זה לא מופיע בהגדרות של שלוחת השמעת קבצים?
וחוץ מזה שזה לא סותר את ההגדרות הכפולות... -
@dudu
זה לא כפולות
אחד פותח את המאזין להיות מנהל ביחס להעברת הקובץ לשלוחה אחרת
השני פותח למאזין אפשרות מחיקה במקש 7 -
@shz מה אני צריך להגדיר בשביל העברה לקובץ הבא או לקודם?
-
@מושי-גרינוואלד מה זה שמופיע לי בהגדרות
;; DUP
הכנסתי הגדרות ואח"כ זה מופיע כבר מחקתי וזה חוזר
;; DUP control_play7=minut_minus_amount1
;; DUP control_play9=minut_plus_amount1 -
@מושי-גרינוואלד DUP זה קיצור של duplication שפירושו "משוכפל", כלומר ההגדרה כתובה פעמיים,
כל פעם שמישהו נכנס לשלוחה המערכת סורקת את כל ההגדרות בשלוחה, אם יש הגדרה כפולה המערכת מוסיפה לפני ;;DUP;; ואז השורה הופכת להערה ואינה משפיעה על הגדרות השלוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות