הקלדה רובוטית אם צינתוק
-
שלום אני צריך במערכת שלי
ששלוחה 2/3 יהיה הקלדה רובוטית, עם הודעה מאת. מהקובץ השמות שנמצא בשלוחה 90,
אחרי האישור יהיה תפריט 1 הפעלת צינתוק ואחר כך לעבור השמעת קבצים בשלוחה 1 בתפריט הראשי, או להקיש 2 בלי צניתוק לעבור ישר לשלוחה 1 בתפריט הראשי ,
משלוחה 2/3 זה יעבור את הודעות לשלוחה 1 השמעת קבצים
תעדכן אותי אם אתה יכול לעשות את זה
תודה מראש
m077528045@gmail.com -
@מערכת-חצר-הקודש
תראה כאן -
@אA שכחת לשים קישור..
-
@CUBASE
אני פשוט לא מוצא את השירשור הנל...
אשמח אם מישהו חפנה אותי אליו... -
@מערכת-חצר-הקודש
בכל מקרה אשמח לעזור לך -
@מערכת-חצר-הקודש בשלוחה 2/3 תגדיר כך:
type=create_tts title=שליחת הודעה מוקלדת enter_id=yes enter_id_type=phone create_tts_in_folder=/1 create_tts_type=keyboard create_tts_add_val_name=yes login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=/90 delete_id_exit=yes create_tts_end_goto=Aותעלה לשלוחה קובץ שקט בשם
M3975בתוך שלוחה 2/3 תפתח שלוחה A ותגדיר בה כך:
type=menu title=שליחת צינתוק או לאותעלה את הקובץ הבא:
m1000.wavבתוך השלוחה תפתח שלוחה 1 ותגדיר בה כך:
type=tzintuk title=שליחת צינתוק list_tzintuk=רשימת הצינתוקים tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_end=/1בנוסף תפתח שלוחה 2 ותגדיר בה כך:
type=go_to_folder title=המשך ללא שליחת צינתוק go_to_folder=/1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות