הודעת מערכת
-
מה הודעת המערכת
חדר הועידה פעיל כעת לכניסה הקישו 3? -
@מושי-גרינוואלד זה לא הודעת מערכת, תוכל לראות כאן איך זה עובד
-
@CUBASE
בערך
זו אומנם לא הגדרה ברירת מחדל, אבל אחרי שהגדרת זה משמיע את זה
M2794 חדר ועידה בשלוחה (XXX) M2795 פעיל כעת -
@אA נכון, אבל כמו שאתה רואה לפי ניסוח ההודעה של @מושי-גרינוואלד אז זה בוואטסאפ פון ששם זה הודעה בשלוחה עצמה ולא הגדרה, אח"כ הוא רוצה לבטל את זה ואז מספיק למחוק מקובץ ההגדרות את השורה
menu_say_conf_bridge_1=conference -
@אA
כן התכוונתי לזה ששומעים מיד כשמתחברים למערכת -
@מושי-גרינוואלד אתה רוצה לבטל את ההודעה או להחליף אותה?
-
@CUBASE
אוקיי.
שמתי לב שהניסוח לא שווה להודעות הנל. -
פוסט זה נמחק! -
@אA כך נשמעת ההודעה בוואטסאפ פון
-
@CUBASE
אני רוצה להחליף את ההודעה -
@מושי-גרינוואלד אז תצטרך להחליף בשלוחה את ההודעה
ConfBridge-conference
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות