ניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?
-
@אופיר
? -
@מים-אחרונים כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@אופיר כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@אA הוא צודק לא הסתכלת בתיעוד של השלוחה?
הסתכלתי
כתבתי ל @אA לא לך

זה לשניכם... -
@אופיר
יפה מאוד!
על שני התשובות.
יישר כח!! -
@מים-אחרונים התשובה הקודמת גם בשבילך מקוה שאחזת...
-
@אופיר אני מחפש להמיר את זה להקלטה באמת
בגלל שזה ארוך אז אני לא מוצא משהו חינמי, יש לך? -
@מים-אחרונים
כמה תווים? -
@מים-אחרונים יש כל מיני דרכים תגגל "טקסט לדיבור"
אני ספציפית משתמש במשהו בתשלום, תוכל לששלוח לי את הטקסט (אפשר בפרטי) ואעשה לך -
@אופיר כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@מים-אחרונים יש כל מיני דרכים תגגל "טקסט לדיבור"
אני ספציפית משתמש במשהו בתשלום, תוכל לששלוח לי את הטקסט (אפשר בפרטי) ואעשה לךחיפשתי שעות, לא מצאתי בינתיים
-
@מים-אחרונים https://speechgen.io/he/
תירשם אליו תקבל הרבה נקודות לניסיון -
-
@מים-אחרונים
לזה התכוונתי. -
@אופיר כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
תירשם אליו תקבל הרבה נקודות לניסיון
או תשלם כמה דולרים שם, זה שווה
-
-
@אופיר זה חתיכת בדיחה
-
@אופיר כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@מים-אחרונים יש כל מיני דרכים תגגל "טקסט לדיבור"
אני ספציפית משתמש במשהו בתשלום, תוכל לששלוח לי את הטקסט (אפשר בפרטי) ואעשה לךאיך אני יוצר איתך קשר?
-
@מים-אחרונים נכון הכלים שהוא מציע לא משהו (מניסיון לclipchamp יש מבטא חוצניק כבד...)
האתר שהבאתי לך מביא תוצאות מאוד יפות, במיוחד אם תנקד ותפסק לו, מניסיון. -
פוסט זה נמחק! -
@אופיר כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@מים-אחרונים כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@אופיר כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:
@אA הוא צודק לא הסתכלת בתיעוד של השלוחה?
הסתכלתי
כתבתי ל @אA לא לך

זה לשניכם...שיניתי את כל הקבצים, עדיין לא מקריא את הבחירות (כן מקריא את השאלה)
-
@אA תוכל לעזור לי בפרטי?
-
@מים-אחרונים
עריכה: אופסס לא כתבת את זה לי, סורי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות