• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אופיר
    א
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 12
    • פוסטים 325
    • הגבוה ביותר 100
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    אופיר

    @אופיר

    122
    מוניטין
    45
    צפיות בפרופיל
    325
    פוסטים
    3
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    אופיר הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אופיר

    • RE: אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!

      @צבי-ד-צ בכל אופן, שפו ענננננננננננקקקקקקקק על המדריך הזה שנתן לי ידע כ"כ בסיסי בשפה כ"כ מובנת. אין מילים.
      (שפע לייקים אם הייתי יכול)
      נ.ב.
      זה לא מבאס שרוב ה"תלמידים" שלך לא יכולים לתת לך לייק?????😞 😞 😞 😞

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר
    • RE: אישור הגעה לפי מספר כרטיס

      @clickphone @קובי-י
      רעיון ממש טוב לדעתי, היתרון הגדול ב-ListAllInformation שאתה יכול להוסיף שמות לכרטיסים (=שמות האנשים שקיבלו את הכרטיסים) וככה לקבל דוח יותר מסודר.
      כמו"כ אפשר להוסיף לכל כרטיס בעמודה נוספת את הנתון גברים/נשים/יציע וכו'
      @קובי-י אם תלך על הרעיון הזה אני יכול להדריך אותך לבנות לעצמך אקסל פשוט שמתעדכן (בAPI) בכל הנתונים מהשלוחה בצורה ממש נוחה (בלי צורך להפיק דו"ח מהמערכת דרך האתר)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: אישור הגעה לפי מספר כרטיס

      @קובי-י כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:

      אני מאוד ישמח לקבל הסבר על דוח לאקסל

      למען האמת זה לוקח כמה דקות, אז תפנה לך 10 דקות פנויות...
      אבל שווה את העבודה. השקעה קטנה שתחסוך לך בהמשך הרבה כאב ראש
      בקובץ אקסל בכרטיסיה למעלה נתונים תלחץ על "מהרשת". בכתובת URL תכניס:

      https://www.call2all.co.il/ym/api/RenderYMGRFile?token=077*******:123456&wath=ivr2:/3/3/ApprovalAll.ymgr&convertType=json
      

      כמובן תחליף את המספר 077***** למס' מערכת שלך ו- 123456 לסיסמה
      כמו"כ את הקטע שבקוד

      ivr2:/3/3
      

      תחליף לנתיב השלוחה שלך (עם קידומת ivr2: כמו בדוגמה)
      אם מילאת את הפרטים נכון יפתח לך חלון כזה בערך:
      87fff964-d9ac-4b5d-8d85-90e272b15345-image.png
      תלחץ על המילה list (בשורה שהדגשתי בתמונה)
      בשלב הבא תלחץ למעלה על כלי רשומה>המר לטבלה
      c0d970a0-ba6a-4e11-915c-7105d7cc149d-image.png
      לחיצה על הכפתור הבא:
      835489e1-8fe2-4477-b73c-b95c26f43c64-image.png
      תמחק בשורת הנוסחאות את כל מה שכתוב ובמקום זה תכניס את זה:

      = Table.AddColumn(#"הומר לטבלה", "רישום", each Record.ToList([Column1]))
      

      כעת תסיר את העמודה הראשונה (למעלה בתפריט בית>הסר עמודות)
      ואז תלחץ על הכפתור הבא
      2f3968e1-95d6-4937-b69c-7888fcb6f621-image.png
      ו...כמעט זהו!!
      לחיצה על המר>פצל עמודה לפי תו מפריד>תבחר התאמה אישית>תכניס את הסימן %
      זהוו!!! מוכן!!!
      תלחץ על סגור וטען בצד ימין.
      מעכשיו כל פעם שתרצה לקבל נתונים מעודכנים פשוט תעמוד במקום כלשהוא בטבלה ולמעלה בלשונית שאילתה תלחץ "רענן". 3 שניות ו...זהו!!

      אה, אופססס... קרדיט ל @צבי-ד-צ 💪 💪 💪 האלוף על המדריך שלו כאן שממנו למדתי את היסודות של API! מומלץ בחום לכל מי שמתכוין להשתמש הרבה במערכות של ימות, אפילו חובה הייתי אומר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: שלוחה להרשמה וביטול הרשמה

      אפשר לעשות קבלת נתונים+עדכון הנתונים לקובץ ListAllInformation ובמודל הזה יש אופציה למחיקת נתונים מהקובץ+להוסיף שעה ותאריך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: שלוחה של קבלת הקלטות ונתונים שתעביר את הנתונים לשלוחות אחרות שם כולם יוכלו לשמוע את הנתונים?

      @צבי-ד-צ


      רעיון......💪 💪 💪 💪 💪 💪
      @צבי-ד-צ כתב בשלוחה של קבלת הקלטות ונתונים שתעביר את הנתונים לשלוחות אחרות שם כולם יוכלו לשמוע את הנתונים?:

      שליחת הודעה אישית תוך כדי האזנה או שליחה למייל,

      שני הנושאים החמים ביותר בפורום, נראה לי...
      אני חייב לציין שחטפתי כאב ראש רק מכמות הפעמים שכתבת את המילים "הוספת ערך" בפוסטים השונים שלך...
      אתה אלוף בכל קנה מידה עם יצירתיות שוברת גבולות, כל הכבוד לך על הזמן שאתה מקדיש לטובת כולם.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: שגיאה: NumberFormatException - מה זה???

      @CUBASE אם זו בעיה שיכולה לחזור על עצמה, נשמח שתפרט מה הפיתרון, לטובת כולם..

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אופיר
    • RE: אם גם אתה לא יודע API (כמוני...), כדאי לך לקרוא את זה!! מדריך פשוט וקל מה בכל זאת תוכלו להוציא מהAPI של ימות המשיח (ולא רק...), דברים מדהימים!

      @ד-סופר-0 לא, אבל אפשר להוריד אותו

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר
    • RE: יש אפשרות שיופיע רק את השם

      @12345 כתב ביש אפשרות שיופיע רק את השם:

      רציתי לדעת אם יש אפשרות שיופיע רק את השם בלי המספרי טלפון

      כן.
      הוראות מפורטות כאן
      אם אתה מסתבך, תעדכן לאיזה סוג דו"ח אתה רוצה לשנות ואשתדל להסביר לך

      @חזקי-ראזנבערג כתב ביש אפשרות שיופיע רק את השם:

      למה באמת מופיע פעמיים המספר טל'

      פעם אחת המס' ממנו התקשרו, ופעם אחת המספר שעל פיו המערכת מזהה אותך
      כלומר: כשמשתמשים בזיהוי אישי ENTER ID משתנה המספר השני, אבל הראשון נשאר אותו דבר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: ניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?

      @אA כתב בניהול קבלת נתונים - הסברים מפורטים איפה?:

      מינימום 9 ספרות

      ולהוסיף את ההגדרה TeudatZehut בערך הרביעי כמובן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אופיר
    • RE: אישור הגעה לפי מספר כרטיס

      @קובי-י
      @clickphone כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:

      ובכניסה לשלוחה שיגיד אנא הקש את מספר הכרטיס

      זה הודעת מערכת M1103

      @clickphone כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:

      ומיד אחרי זה עוד שאלה של לאישור הגעה הקש 1

      שאלה 050

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אופיר

    • RE: עזרה בהודעות מערכת

      @אפרים-א מה זה צינתוקים של מנהל מה תוכן ההודעה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אופיר
    • RE: מייל לפי מספר טלפון

      @אברהם-ה בעיקרון לא
      מודול שליחת מייל המובנה הוא רק למיילים שרשומים במרכז המכירות של ימות המשיח
      כמובן שאפשר דרך API וכו' בפיתוח אישי (אני בטוח שכבר קיים, אם רק תכתוב שאתה רוצה לשלם, יציעו לך...)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אופיר
    • RE: דקות האזנה לשלוחה מסויימת. הכיצד?

      @פלוס יש לוג folderenterexit בתיקיה Log
      קובץ נפרד לכל שבוע
      תוריד ותסכם באקסל

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אופיר
    • RE: חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

      @מ-מ-פליישער עכשיו שמתי לב...
      וגם מתועד שם במפורש

      כל פרמטר שלא צוין (מלבד members) יקבל את ההגדרה מקובץ queue.ini אם קיים

      😧 😧 😧
      7d793538-1c39-4c0e-ba45-a902aaaa1370-image.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר
    • RE: שלוחה להרשמה וביטול הרשמה

      @עידו בדיוק
      @rl זה זה 👆 👆 👆 👆

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

      @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
      שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר
    • RE: שלוחה להרשמה וביטול הרשמה

      @rl זה בדיוק כמו השלוחה של הרשמה, רק מגדירים את ההגדרה של מחיקה לקובץ הנ"ל במקום הוספה לקובץ

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אופיר
    • RE: חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

      @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר
    • RE: חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

      @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

      המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

      ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

      סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר
    • RE: חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

      @מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אופיר