מגיב על האתר המושקע לניהול מערכת התורים
-
תגובה: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים אין מילים על האתר המושקע! המערכת ממש עונה לדרישות הנצרכות בניהול שירות לקוחות ונציגים.
אשמח להציע דברים שכנראה מאוד יעזרו גם לאחרים.א' אופציה שעוד משתמשים עם סיסמאות נפרדות יוכלו להיכנס ישירות לניהול תור בלי שיוכלו לצפות בשאר קבצי המערכת ולשנות דברים חוץ ממה שרלוונטי לתור עצמו כמו 'טופל' וכדו' וכך אוכל לתת לנציגים העונים לטלפונים לעקוב אחרי התורים.
ב' בכל שיחה שלא נענתה וכדו' שיוכלו להגדיר הגדרות בצד כמו טופל וכדו' ויראו ע"י מי סומן.
ג' כמו כן האם אפשרי שיהיה חיפוש לפי מספר טלפון המערכת ניהול התורים.
ד' וכן האם אפשרי שיראו ברשימה אחת את כל התורים הקיימים במערכת זה הכוללת גם תורים שבשלוחה 1 וגם תורים שבשלוחה 5 ויהיה רשום לאיזה שלוחה שייכת כל חיוג ושיחה - עם אופציה שנוכל להגדיר שם לכל שלוחה למשל "שירות לקוחות" "ניהול" וכדו' לפי בחירת הלקוח.
שוב פעם תודה רבה על המערכת המושקע!