חדר ועידה בשידור חי
-
שלום,
בחדר ועידה שלנו לאחר 5 דקות אי אפשר להכניס יותר אנשים.
הבנתי שאפשר להגדיר את חדר הועידה כשידור חיי ואז אפשר.
איך עושים את זה?
או לחחילופין יש הגדרה של אחרי כמה דקות לנעול את חדר הועידה? -
בזמן שמשתמשים בחדר ועידה, מקישים 2* לנעילה , ו2* לפתיחה, אז אולי כשזה נינעל יש להקיש 2* וזה יפתח
-
@פיתה כתב בחדר ועידה בשידור חי:
בזמן שמשתמשים בחדר ועידה, מקישים 2* לנעילה , ו2* לפתיחה, אז אולי כשזה נינעל יש להקיש 2* וזה יפתח
כן אבל אני רוצה שלא ינעל מלכתחילה
-
@Ppgishonim
למשהו יש רעיון? -
@Ppgishonim גם אצלי לפעמים אי אפשר לדבר יכול להיות שגם ב 5 דקות
-
@מערכת-המשפחה הוא אמר שלא מצליחים להיכנס עוד חברים , לא שלא אפשר לדבר
-
@פיתה
כן החדר פשוט ננעל לכניסה -
@Ppgishonim בכל אופן אשמח לקבל תשובה גם על מה ששאלתי תודה וסליחה אם אגי מפריע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות