הקראת שמות
-
איך עושים זהוי?
-
-
@dudu איזה סוג זיהוי צריך?
אני צריך שהשם של מי שנכנס, יושמע בתוך חדר הועידה.
כך ידעו מי ומתי נכנס -
@avrhco אפשר כל סוג של זיהוי, מה שאתה רוצה.
אבל זה לא יושמע בחדר הוועידה, רק מי שנכנס שומע לא כל האחרים!! -
@dudu לפי ת.ז זה טוב?
מה זה יעזור. כי המערכת רק תגיד שלום ל: x והשם לא מושמע בחדר ועידה. הוא מושמע רק למתקשר -
האם יש את האפשרות הזאת בכל השלוחות.
לדוגמא בשלוחת הקלטות ממאזינים למאזינים? -
@שטעטל מה? הזיהוי?
-
@avrhco הסתדרתי כבר, תודה.
-
@שטעטל מעניין מאוד איך הסתדרת?
-
@מערכת-המשפחה
למה שלא תביא את הראיון לכולם?
ולמה אתה מעלה נושא כ"כ ישן אתה יכול פשוט לפתוח נושא חדש ולשאול את הנ"ל?! -
@גיי-פייפן
1 איזה ראיון זה מה ששאלתי
2מה זה משנה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות