עיוות קול בהתאמה אישית
-
@אA למעשה מה להגדיר?
-
@מערכת-המשפחה
אתה מכיר את שלוחת הוספת ערך? -
@אA לצערי לא
-
@מערכת-המשפחה
אוקי.
אני כבר מעלה לך את ההגדרות. -
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
@אA שלום
-
@מערכת-המשפחה כתב בעיוות קול בהתאמה אישית:
האם יש אפשרות שהמאזינים יוכלו לבחור את רמת העיוות
הבעיה היחידה שהמאזינים לא יוכלו להגדיר רמת עיוות נמוכה מ 0.
(אלא אם כן כמובן תשתמש במקלדת אותיות...) -
@מתלמד-פון לא הבנתי יש לך רעיון או לא
-
@מערכת-המשפחה כתב בעיוות קול בהתאמה אישית:
@מתלמד-פון לא הבנתי יש לך רעיון או לא
יש לך אפשרות לעשות מקלדת אותיות, אבל כשיבוא המאזין הפשוט, שלא מבין יותר מידי,
במקום לכתוב, לדוגמא -0.1יכתוב
"אג.2ל"...... -
@יהודה-צ-כ הבנתי תודה רבה בכל זאת אני רוצה לנסות מה ההגדרות
-
@מערכת-המשפחה כתב בעיוות קול בהתאמה אישית:
@יהודה-צ-כ הבנתי תודה רבה בכל זאת אני רוצה לנסות מה ההגדרות
כבר. אנחנו על שתי נושאים תוך כדי, שוועיה שוועיה.
-
@יהודה-צ-כ תודה
-
סליחה שנזכרתי רק עכשיו.
אופן ההגדרה מראש של רמת העיוות:העיוות הינו בין 0 ל 4 כש 1 זה קול רגיל.
לדוגמא שלוחה 1 זה ההקלטות תגדיר בשלוחה 1
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/1/1/ext add_id_to_list_key=record_change_pitch add_id_to_list_value_type=keyboard add_id_to_list_value_change=yesשלוחה 1/1/ תוגדר כהקלטה עם מעבר בסיום לשלוחה ראשית.
-
@מערכת-המשפחה
מצטער.
שכחתי מזה לגמרי.
שמח שעזרו לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות