איך אני מגביל זמן כניסה למערכת? דחוף!!
-
אני צריך שיוכלו להכנס למערכת שלי או לשלוחה בתוך המערכת רק בין השעות נגיד 7:30 עד 21:30 איך אני עושה זאת??
-
@אליהו-קטורזה כתב באיך אני מגביל זמן כניסה למערכת? דחוף!!:
אני צריך שיוכלו להכנס למערכת שלי או לשלוחה בתוך המערכת רק בין השעות נגיד 7:30 עד 21:30 איך אני עושה זאת??
enter_if_time=07:30-21:30.*.*.* enter_if_time_close_goto=/בדוגמא, השלוחה תהיה פתוחה בין השעות 7:30 - 21:30, וכשסגור יעבור לשלוחה ראשית.
הודעת מערכת
M1114 - "שלוחה זו סגורה כעת, אנא נסו שוב בשעות הפעילות". -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-צ-כ מה זה ה3 כוכביות?
-
@אליהו-קטורזה כתב באיך אני מגביל זמן כניסה למערכת? דחוף!!:
@יהודה-צ-כ מה זה ה3 כוכביות?
זה ערכים של ימים בשבוע, ימים בחודש, וחודשים.
השרשור המלא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות