שאלה דחופה לגבי האימות דו שלבי
-
שלום.
יש לנו קו.
ואנחנו רוצים לעשות לו אימות דו שלבי.
אבל אנחנו לא מזהים את המספר של יוצר המערכת שרשום בקו ואחנו לא זוכרים מי פתח אותו.
זה קו שפתחנו לפני הרבה הרבה שנים.
מה אפשר לעשות? -
@אש-קודש-0 לפנות לשירות הלקוחות, תסבירו את הבעיה ומן הסתם יוכלו לעזור לכם עם זה.
-
@אש-קודש-0
נשמח אם תשתפו מה יצא בסוף, בטח יהיו עןוד הרבה מקרים כאלו... -
@זרח
אנסה בעז"ה ואעדכן.
והאם יש אפשרות לגלות מה המספר המלא של יוצר המערכת? -
@אש-קודש-0 ייתכן שאם תסביר לפקידה את הצורך אז היא תתן לך את המספר, גם אם לא אז היא בטח תסכים להוסיף את המספר שלך לאימות
-
@CUBASE
אנסה בעז"ה.
תודה רבה!!! -
-
@אש-קודש-0 תעדכן אותי מה יצא
כפי שקראת יש את זה גם לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות