הגדרה במערכת אחרת
-
@אA אמורים להיכנס לשלוחה להקיש מספר מערכת סיסמה מספר שלוחה וזה מגדיר את ההגדרה מפורט בהסבר על המודל איך לקבוע את הזה הגדרה יגדיר
-
@טנטפון
מטורף!!!
יישר כח גדול!
כרגע זה עדיין לא עובד?
ועוד שאלה, זה מוחק את ההגדרות הקודמות או רק מוסיף לקובץ ההגדרות? -
@אA מוסיף בעיקרון
-
@טנטפון
מעולה. -
@טנטפון
רק לידיעה, זה הקישור המתוקן?
אני כבר יכול להגדיר אותו? -
@אA כן
הגדרת שלוחותtype=api api_link=https:amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php api_add_0=text=ההגדרהזה אמור להראות כך אם אתם לדוגמה רוצים להגדיר את המודול של תפריט
type=api api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php api_add_0=text=type=menuאבל אם בהגדרה הזו יש מעבר שורה לדוגמה העתקת קבצי שמע ממערכת למערכת שלי אז ההגדרות בשלוחה של ההגדרת שלוחות תיראה כך
type=api api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php api_add_0=text=type=api%26api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/kvachim.phpכלומר מה ראינו פה שבימקום מעבר שורה עושים %26
אבל אם יש במודול הזה צורך לקבל נתונים לדוגמה יצירת קבצי tts
אז שלוחה 1 תיהיה של ההגדרה הבסיסית של המודולtype=api api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php api_add_0=text=type=create_ttsכלומר להגדיר את המודול אבל אם אנחנו רוצים לשאול להגדרת השלוחה הקישו 1 להגדרת מיקום שמירת הקובץ מרוש הקישו 2 עז נעשה כך
type=api api_link=https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php api_add_0=text=create_tts_in_folder={add_1} api_000=did1,,,,,Alpha,,, ונעלה קובץ בשם 000 שיהיה בתוכו שעלה אנא הקישו את מספר השלוחה שיהיה מוגדר מראש עליה יעלה הקובץעז מה אנו רועים פה
create_tts_in_folder=מספר השלוחה עליה יעלה הקובץ מרושכך זה אמור להיות עז כדי לקבל מהמשתמש לאן זה יעביר שזה יהיה מוגדר מראש בשלוחה נעשה כך
{add_1}עם יש 2 שתי קבלת נתונים עז במקום השני נעשה כך
{add_2}ונוסיף כך
api_002=did2,,,,,Alpha,,,ונעלה עוד קובץ בשם 002 עם השאלה השניה וכן העלה
אבל אם יש קבלת נתונים של מקלדת עברית עז נעשה כךapi_002=did2,,,,,HebrewKeyboard,,,כלומר במקום Alpha עז HebrewKeyboard יש עוד אפשרויות כפי המופיע כאן

ניתן לראות עוד על שליחת נתונים לשרת כאן -
@טנטפון
תודה רבה!
שמתי לב לשינוי. -
@טנטפון
זה לא עובד.
אין מענה משרת API.
אני לא רוצה לשגע אותך, רק לדעת שאתה מודע לעניין... -
@אA תנסה שוב זה בעיקרון הלינק https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php כדי להריץ בדפדפן
https://amerkzia-plus.fwh.is/mudolis/shlohut.php?did=מספר_מערכת&pass=סיסמה&path=נתיב_שלוחה&text=הגדרות -
@טנטפון
אין מענה משרת API -
@טנטפון
גם הלינק חסום בנטפרי, מוזר. -
@אA פתחתי את הלינק מיזמן תראה צילום
-
@טנטפון
אצלי חסום.
בכל מקרה אני צריך את זה בטלפון ולא עובד לי, מוזר. -
@אA תעלה צילום שזה חסום בנטפרי
-
@טנטפון
יתכן וזה בגלל הגדרת החשבון שלי ולא בגלל בעיה בלינק
אבל מה עם הטלפון?! -
@אA מיתנצל השרת שלי אך שאבנתי לא עובד אם ימות המששיח אני בגלל שהשרת עושה בדיקה שניכנסים לשרת בעמצעות דפדפן ולא סקריפתים וכו אני אולי ירכוש שרת בחברה אחרת
-
@טנטפון
אז זה לא עובד?!
(לא הצלחתי להבין על מה אתה מתנצל?! על זה ששילמנו לך ולא סיפקת את הסחורה...
) -
@אA אני בודק על שרת חדש
-
-
@טנטפון
זה מה שהגדרתי וזה אומר אין מענהtype=api api_link=http://merkazia-plus.atwebpages.com/hadashut.php api_add_0=text=type=system_sharing
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות