חסימת מספר
-
@חיים-חיים-1
שנה שם וכותב BlackList.ini מה ההגדרה כעת זה השמעת קצים צריך לשנות ?
בהגדרות מתקדמות נכנסים דרך התפריט הראשי או בשלוחה החדשה שיצרתי עם ההגדרה הנ"ל? -
@חיים-חיים-1 ככה
- תבדוק בשלוחה הראשי בשלוחות עם השלוחה מופיעה כך = BlackList.ini
או שכך BlackList.ini.ini אם היא מופיעה בצורה השניה תשנה את שם השלוחה ל BlackList - תיכנס לשלוחה ואז ללשונית הגדרות מתקדמות ותמחק את כל מה שיש - אם יש
- דרך השלוחה הראשי אתה נכנס ומגדיר
- כעת זה לא השמעת קבצים אלה זה נהיה תקינה שבה יש את כל המספרים שחסומים לכניסה למערכת
- תבדוק בשלוחה הראשי בשלוחות עם השלוחה מופיעה כך = BlackList.ini
-
@613-0
תודה מסודר -
@חיים-חיים-1 תסמן כנפתר
-
-
@איש-יהודי-טוב אמר בחסימת מספר:
@613-0 אמר בחסימת מספר:
@חיים-חיים-1 תסמן כנפתר
אבל זה נושא שאני פתחתי
מרוב שכתבתי שכחתי
@איש-יהודי-טוב אם נפתר לך תסמן כנפתר -
סתם ככה אפשר לחסום ברמת מערכת https://f2.freeivr.co.il/post/94
או בעצם להוסיף את מספר הטלפון שלו לקובץ EnterIDBlock שתחת השלוחה הראשית
-
@613-0
אפשר עזרא לא הצלחתי מייל YAKOVYOSSEFKALFA@GMAIL.COM -
@רועי-בוזגלו
לא מסובך.
תפתח בשלוחה הראשית קובץ ini בשם BlackList.
תוסיף בשלוחה הראשית בקובץ ההגדרות את ההגדרה הבאהblack_list=yesוזהו.
-
@רועי-בוזגלו בעיקרון לא מקפיצים נושאים.
תשלח אלי מייל עם הפרטים ivr.6130@gmail.com -
-
@רועי-בוזגלו לא מקפיצים נושאים כאלה ישנים
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות