חדר וועידה
-
@ריקי-פ
M1008 זו מספר ההודעה, להחליף בקובץ אחר או להשתיק. -
-
זה השם של הקובץ שלי, וזה לא עובד לי.
כשאני נכנסת לשלוחה 3, זה לא אומר את ההקלטה שלי. -
פוסט זה נמחק! -
@y6714453
זה דוח של החדר, לא ההקלטה. -
@ריקי-פ
לא הבנתי מה הבעיה -
- ככה זה נראה לי.
מה אני אמורה לעשות? -
@ריקי-פ
מעולה.
זו שלוחת החדר כן?
וזה לא מחליף? -
לא.
כשאני נכנסת לשלוחה 3, זה לא אומר את ההקלטה שלי. -
@ריקי-פ
זו השלוחה שבה נמצא חדר הועידה? -
כן, בשלוחה 3.
-
@ריקי-פ
טעות שלי.
M1816 -
- זה נראה כך, ועדיין זה לא עובד לי. -
@ריקי-פ
מוזר מאוד -
טוב, תודה בכל אופן!
-
@ריקי-פ
סליחה טעות שלי.
התבלבלתי בסוג ההודעה שרצית.
אני מיד מביא את מספר ההודעה.עריכה: זה כן M1008 , זה בטוח לא מחליף?!
-
לא החליף.
-
תודה, לא הצלחתי אז עשיתי M0000, ואז שומעים גם את שלי וגם את מה שכבר היה.
אבל תודה בכל אופן! -
@ריקי-פ
אולי להחליף לקובץ שקט -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות