שיתוף תוכן בין מערכות
-
control_play0=copy_link -
@אA
הגדרתי, ולא עובד;שישתפו מהמערכת copy_link=yes control_play0=copy_link -
@דף-חדש
מה לא עובד?
המקש? -
@אA
הוא לא מגיב כלום - הוא ממשיך בהשמעה.
ניסי גם על מקש כוכבית תשע - וגם לא עובד. -
@דף-חדש כתב בשיתוף תוכן בין מערכות:
ניסי גם על מקש כוכבית תשע - וגם לא עובד.
וכשאני לוחץ כוכבית תשע הוא מקפיץ אותי לקובץ אקראי
-
@דף-חדש
תנסה להגדיר בשלוחה הראשית בקובץ ivr -
@אA
שמה מוגדר שלא יוכלו לשתף, זה הגדרה גלובלית
אבל כמו כל הגדרה גלובלית - המערכת מתייחסת בהתחלה להגדרות השלוחה ומבטלת את הגלובלי. -
@דף-חדש
אלו ההגדרות.
לא ברור לה לא עובד.
תנסה על מק אחר לא 0 -
@אA
ניסיתי על 3, 4, ו...כלום -
@דף-חדש
מוזר. -
-
@פיתה
בתוך שלוחה 10 -
@דף-חדש
שזה השמעת קבצים כן? -
@פיתה
ברור -
@דף-חדש אם ב-ivr.ini הגדרת שלא יוכלו לשתף אז בשלוחה שבה אתה רוצה שכן יוכלו תצטרך להגדיר בנוסף להגדרת המקש:
copy_link=yes -
@CUBASE
אבל אצלי ב ivr.ini לא מוגדר שלא יכלו לשתף
וכשאני מגדירcontrol_play0=copy_linkזה עושה לי שיתוף תכנים במקש 0 (ולא 0*) ?!
-
@פיתה כי אתה מגדיר את מקש אפס, אם אתה רוצה כוכבית אפס אז תגדיר
control_play_moreA0=copy_link -
@CUBASE תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות