ספר טלפונים עם זיהוי דיבור
-
@איל-משולש ממש תודה רבה , ואני רוצה לדעת אם זה יהיה לי טוב אם אני רוצה לעשות ספר טלפונים של גמחים בכל הארץ , כי מדובר במאות ואולי אלפים של מספרים , ואז יכולה להיות המתנה של הרבה זמן ? מה אתה ממליץ לעשות באופן הכי מוצלח לכזה ספר טלפונים? [ אני רוצה עם ההפניית שיחות למספר כי זה ממש מוצלח ]
אני ממש מתפעל מההשקעה. -
@איל-משולש
אתה מוכן לעבור על ההגדרות????
לשלוח לך במייל??? -
@י-ע אפשר, אבל אם הם עבדו ב6 אנשים וב 60 לא אתה יכול לבדוק מה שינית
-
@איל-משולש
פשוט הוספתי מספרים.... -
@י-ע באיזה צורה?
דרך השיטס? לבד? -
@איל-משולש
הוספתי בשיטס כתובת ומספר בית ומספר לחיוג
עכשיו עשיתי ב10 מספרים וזה עבד
השאלה אם יש ערכים שאסור להם להיות ריקים??? -
@י-ע אולי אם יששורה שהעתקת מהשיטס בלי שמלא בה שם וכתובת זה לא יעבוד
-
@איל-משולש
וזה אמור לגרום ששום דבר לא יעבוד??? -
@י-ע אני לא יודע, לא ניסיתי, אבל תבדוק האם יש לך בכלל שורות כאלה, זה לא אמור לקחת יוצר מ 20 שניות
-
@איל-משולש
שלחתי לך אני לא מצאתי בעיה -
@איל-משולש
זה אותם הגדרות שמחקתי חלק מהפרמטרים והשארתי 10 זה עבד
63 - לא עבד... -
@י-ע
שלחתי לך מספר מערכת וסיסמה שלוחה 1 -
פוסט זה נמחק! -
@איל-משולש
סו"ס עובד ב"ה
תודה על הכל
צריך לבדוק בדיוק כמה תווים זה המקסימום לשלוח לשרת... -
@איל-משולש עדיף להוסיף למודול שלו את האפשרות לניתוב.
ושוב תודה לך!!! -
@565906 כתב בספר טלפונים עם זיהוי דיבור:
@איל-משולש עדיף להוסיף למודול שלו את האפשרות לניתוב.
ושוב תודה לך!!!על איזה מודל אתה מדבר?
-
@איל-משולש
המודול של @דוד_מלך_ישראל, המודול הזה!! -
@565906 איך אני יוסיף משהו לתוך המודל שלו???
-
@איל-משולש איך אוכל ליצור איתך קשר?
-
@565906 מה אתה צריך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות