הגדרת מנהל
-
@מרדכי-ק בשלוחה הראשית בהגדרות מתקדמות

-
דרך אגב אם אני מוחק רשימת תפוצה זה משנה לכל השאר את המספר ואז הכל משתבש?
-
-
@מרדכי-ק אמר בהגדרת מנהל:
דרך אגב אם אני מוחק רשימת תפוצה זה משנה לכל השאר את המספר ואז הכל משתבש?
לא יודע לא נסתי
ובשלוחה רגילה בקובץ רגיל?
כן
-
תודה רבה
ודרך אגב אני מחקתי ועכשיו אם אני פותח חדש הוא האחרון ושיבש לי את המספרים(בדוק) יש לך מושג איך לסדר את זה -
יש לך מושג איך אני מעתיק רשימת תפוצה מקמפיין מסוים לאחר(דחוף)
-
@מרדכי-ק מה רע בהעתק הדבק?
הדבק כמו מאקסל -
א. איך העתק הדבק
ב. איך אני נכנס לרשימת תפוצה מסוימת אני נכנס לרשימת תפוצה והוא תמיד נכנס לרשימת תפוצה מסםר 5 -
@מרדכי-ק
- א תבחר את המספרים בדף עם העכבר ולאחר מכן בשניה תלחץ טען רשימת מספרים
- ב יש לך בימין בחירת קמפיין
-
-
@מתעניין אמר בהגדרת מנהל:
admin_options_file=template check_template=?
בסדר הצלחתי
(בוחרים עריכה ואז עומיד עליו)
תודה רבה -
@מרדכי-ק אמר בהגדרת מנהל:
דרך אגב אם אני מוחק רשימת תפוצה זה משנה לכל השאר את המספר ואז הכל משתבש?
כןןןןןןןןןןן תזהר לך ושמור נפשך מלמחוק רשימות תפוצה אפילו שאתה לא צריך זה משנה לך את כל המערכת ותצטרך לשנות את ההגדרות במערכת סיפור גדול........
אפשר נראה לי לשנות את השם ושם תוסיף/תמחק ותכתוב לא שימושית וכדו' -
אני אומר את זה מנסיון...........
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות