פרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi
-
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
באתר החדש?
לא שמתי לב שזה מה שכתבת
לא בדקתי מה קורה באתר החדש -
@תלמידהון אז תבדוק באתר החדש, שם זה API
הייתי בודק בעצמי אם הייתי עכשיו על המחשב.. -
uploader=yemot-admin token=xxxxx path=ivr/0/ convertAudio=0 autoNumbering=true qquuid=2a6feb05-7ec6-44cb-8e59-f63d6dc90c8c qqfilename=011.wav qqtotalfilesize=304 qqfile=(binary)זו התגובה
{ "responseStatus": "OK", "path": "ivr\/0\/\/012.wav", "size": 304, "convertedSize": 304, "duration": 0.016249999403953552, "yemotAPIVersion": 6, "success": true }קובץ הטקסט קיים
{ "responseStatus": "OK", "contents": "API-DID-07xxxxxxxx-IP-xxx.xxx.xx.xx-Date-2025-11-03-23-05-27\r\ntitle=011.wav\r\n", "file": { "exists": true, "name": "012.txt", "uniqueId": "53b91e14cb825e0b87dbdd2fdd922cf3", "fileType": "BIN", "size": 77, "mtime": "03/11/2025 23:05", "what": "ivr2:0/012.txt" }, "yemotAPIVersion": 6 }וכאן זה בדיוק המקום לבדוק אם זה הבאג @חכמון תנסה להעלות באתר החדש ותבדוק אם התקלה עדיין קיימת
-
פוסט זה נמחק! -
@תלמידהון
נו, וכשאתה מעלה בעצמך ב-API, זה לא מעלה קובץ txt עם פרטי הקובץ?? -
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
נו, וכשאתה מעלה בעצמך ב-API, זה לא מעלה קובץ txt עם פרטי הקובץ??
לא
-
-
@CUBASE כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
ב-uploader אתה כותב yemot-admin?
עם קריאה מדוייקת אבדוק את זה בל"נ בהמשך
עכשיו אני פשוט עסוק מאוד וכל השרשור הזה הוציא אותי מהריכוז כבר כמה פעמים -
@תלמידהון כתב בפרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi:
עכשיו אני פשוט עסוק מאוד וכל השרשור הזה הוציא אותי מהריכוז כבר כמה פעמים
סליחה, אבדוק את זה כשאהיה על המחשב.
-
מוזר
עכשיו עשיתי בדיקות ותמיד הקובץ נוצר
אולי זה טופל? -
@תלמידהון זה לא טופל,
זה עדיין אומר לי לגישה אנא היכנס כמנהל. -
- הקובץ עלה הבוקר?
- תבדוק אם קובץ txt מופיע כדי לבדוק אם זה קשור
-
@תלמידהון העלתי שוב עכשיו,
ופרטי הקובץ לא מושמעים.
ואין שם קובץ טקסט.

-
@חכמון את הקובץ טקסט לא רואים באתר הניהול
תראה אם זה מופיע כאן
https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token=xxxxx&what=ivr2:x/000.txt
(שנה את הטוקן לטוקן פעיל "מספר_מערכת:סיסמה" ואת השלוחה לשלוחה שבה נמצא הקובץ) -
@תלמידהון זה התשובה:
{"responseStatus":"OK","contents":"Web-DID-0777777777-IP-212.111.168.111-Date-2025-11-02-12-05-32\r\ntitle=000.wav\r\n","file":{"exists":true,"name":"000.txt","uniqueId":"e8f4dd6b23f62d14cb35dd5962301f7f","fileType":"BIN","size":79,"mtime":"04/11/2025 09:46","what":"ivr2:8/6/33/000.txt"},"yemotAPIVersion":6} -
@תלמידהון אני מבין שיש טקסט?
-
@חכמון אם כן ערבבנו 2 נושאים לא קשורים
בגלל שהנושאים לא קשורים בדקתי את הנושא והבעיה היא שחסרה ההגדרה
say_details_message=סליחה אם בגלל ההשערה המוטעית שלי הנושא לא נבדק על ידי אחרים
-
@תלמידהון בודק,
תודה בכל אופן. -
@תלמידהון הכנסתי ככה:
control_play_say_details_message=timeבמקום ככה:
say_details_message=timeתודה רבה!!!!!
בסוף אתה עלית על הבעיה. -
@תלמידהון עכשיו בעיה אחרת:
כאשר אני מעתיק את הקובץ מחדש בapi,
עדיין מושמעים פרטי ההעתקה של הפעם הראשונה שעשיתי זאת,
כמו שראית בתשובה שהעליתי מקודם שזה היה מלפני יומיים.
הגדרתי אפילו שיהיה קודם שלוחה שמוחקת את הקובץ,
ואז שלוחה שמעתיקה את הקובץ מחדש,
והקובץ טקסט נשאר עם השעה והתאריך הישנים.
האם אני צריך בכל פעם גם למחוק את הקובץ טקסט?