• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שליחת הודעת טלגרם כשנציג עונה

    שאלות ועזרה הדדית
    2
    4
    24
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

      האם יש אפשרות בשלוחת מעבר לנציג לשלוח הודעה לטלגרם במידה ונציג עונה?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אביי ורבא @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

        @בניית-אתרים זה נראה מהתיעוד של מודול תור, שקבלת קאלבק מתבצעת רק בסיום השיחה עצמה, אבל אפשרי לבצע מעקב על הAPI של שלוחת תור, וברגע שמספר מסויים יורד מהתור ומופיע אצל נציג שמטפל לשלוח את ההודעה, אבל זה מעט מורכב כי צריך לוודא שלא מפספסים שיחות, ושלא שולחים התראות על שיחות שנטשו את התור ללא מענה כלל,
        קבלת מידע בזמן אמת על שלוחת תור

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב
          בניית אתרים @אביי ורבא נערך לאחרונה על ידי

          @אביי-ורבא אין לי בעיה שזה ישלח את ההודעה רק כשהשיחה מסתיימת, אבל שזה ישלח את ההודעה רק במידה ונציג קיבל את השיחה, אני לא רוצה שזה ישלח הודעה גם אם נציג לא ענה לשיחה

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אביי ורבא @בניית אתרים נערך לאחרונה על ידי

            @בניית-אתרים אז אתה יכול להשתמש בזה, ולסנן לפי פרמטר שלא קיים בשיחות שלא נענו, כמו לדוגמה מספר שענה לשיחה - AnswerNumber
            https://f2.freeivr.co.il/post/65577

            אם אתה צריך עזרה בפיתוח של זה אוכל לפתח בתשלום

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון