@פלמנמוני תודה על המענה.
עוד שאלה, איך אני עושה שכשנציג ענה ללקוח אז זה ישלח הודעה לטלגרם? אבל רק אם הוא ענה
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בניית אתרים
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני שאלה 1 הסתדרתי אני צריך תשובה לשאלה 2 ויש לי עוד שאלה, עשיתי שלוחה ששומעים שם הודעה ואז זה מפנה לשלוחה אחרת, הבעיה שלוקח זמן מאז שההקלטה מסתיימת עד שהוא עובר לשלוחה הבאה וזה קורה לי בכל הפנייה, יש איזה דרך לזרז את זה? זה פשוט פוגע בחווית משתמש, יש איזה 7 שניות שהוא לא שומע כלום ולא יודע מה לעשות
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
type=queue title=מעבר לנציג queue_end_no_members_goto=/7 queue_timeout=30 queue_end_timeout_goto=/7 queue_answer_tfr=yesשאלה 1) הגדרתי את זה בשלוחה למעבר לנציג הבעיה שכשעובר הזמן ואין מענה הלקוח אמור לעבור לשלוחה 7 שם הפרטים שלו עוברים לטלגרם אוטמטי והוא אמור לשמוע הודעה הבעיה שהפרטים נשלחים לטלגרם והוא לא שומע את ההודעה, אני צריך להשמיע לו הודעה כלשהיא, איך אני מסדר את זה?
שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח -
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
1=המספר של הקו שלךדבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון -
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני כשאין נציגים זמינים זה משמיע הודעה "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית" אני רוצה להחליף את ההודעה הזאת בהודעה שאני יעלה, הבעיה שההודעה שיש כברירת מחדל לא מופיע ברשימת הודעות בשלוחה, איך אני יכול בכל זאת להחליף את זה?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני זה עובד. אבל עכשיו איך עושים שכשמישהו נכנס לשלוחה 1( מעבר לנציג) אז זה יחייג לכל הנציגים עד שאחד עונה?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR אני לא מבין מה הבעיה, תשתמש בהוספת והסרת ערך ID, זה ההגדרות:
שלוחת הוספת המתקשר לרשימת הנציגים:type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, ללא סיומת, למשל /5/4/queueשלוחת הסרת המתקשר מרשימת הנציגים:
type=remove_id_from_list remove_id_from_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, כולל סיומת, למשל /5/4/queue.ini remove_id_from_list_mode=key_only remove_id_from_list_key=phoneעובד מעולה, הרגע בדקתי
ניסיתי את זה וזה לא עבד, אולי תוכל להסביר יותר בפירוט, אני פשוט חדש עם ימות המשיח, אני שובר על זה את הראש כבר כמה שעות