• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. בניית אתרים
    ב
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 0
    • פוסטים 10
    • הגבוה ביותר 0
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    בניית אתרים

    @בניית אתרים

    0
    מוניטין
    2
    צפיות בפרופיל
    10
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    בניית אתרים הפסק לעקוב עקוב

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בניית אתרים

    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני תודה על המענה.
      עוד שאלה, איך אני עושה שכשנציג ענה ללקוח אז זה ישלח הודעה לטלגרם? אבל רק אם הוא ענה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני שאלה 1 הסתדרתי אני צריך תשובה לשאלה 2 ויש לי עוד שאלה, עשיתי שלוחה ששומעים שם הודעה ואז זה מפנה לשלוחה אחרת, הבעיה שלוקח זמן מאז שההקלטה מסתיימת עד שהוא עובר לשלוחה הבאה וזה קורה לי בכל הפנייה, יש איזה דרך לזרז את זה? זה פשוט פוגע בחווית משתמש, יש איזה 7 שניות שהוא לא שומע כלום ולא יודע מה לעשות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני

      type=queue
      title=מעבר לנציג
      queue_end_no_members_goto=/7
      queue_timeout=30
      queue_end_timeout_goto=/7
      queue_answer_tfr=yes
      

      שאלה 1) הגדרתי את זה בשלוחה למעבר לנציג הבעיה שכשעובר הזמן ואין מענה הלקוח אמור לעבור לשלוחה 7 שם הפרטים שלו עוברים לטלגרם אוטמטי והוא אמור לשמוע הודעה הבעיה שהפרטים נשלחים לטלגרם והוא לא שומע את ההודעה, אני צריך להשמיע לו הודעה כלשהיא, איך אני מסדר את זה?
      שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

      צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
      1=המספר של הקו שלך

      דבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
      חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני כשאין נציגים זמינים זה משמיע הודעה "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית" אני רוצה להחליף את ההודעה הזאת בהודעה שאני יעלה, הבעיה שההודעה שיש כברירת מחדל לא מופיע ברשימת הודעות בשלוחה, איך אני יכול בכל זאת להחליף את זה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני זה עובד. אבל עכשיו איך עושים שכשמישהו נכנס לשלוחה 1( מעבר לנציג) אז זה יחייג לכל הנציגים עד שאחד עונה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

      @MGM-IVR אני לא מבין מה הבעיה, תשתמש בהוספת והסרת ערך ID, זה ההגדרות:
      שלוחת הוספת המתקשר לרשימת הנציגים:

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, ללא סיומת, למשל /5/4/queue
      

      שלוחת הסרת המתקשר מרשימת הנציגים:

      type=remove_id_from_list
      remove_id_from_list_location_list=הנתיב של הקובץ של רשימת הנציגים, כולל סיומת, למשל /5/4/queue.ini
      remove_id_from_list_mode=key_only
      remove_id_from_list_key=phone
      

      עובד מעולה, הרגע בדקתי

      ניסיתי את זה וזה לא עבד, אולי תוכל להסביר יותר בפירוט, אני פשוט חדש עם ימות המשיח, אני שובר על זה את הראש כבר כמה שעות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים