מודל תמחור יחידות להוצאת שיחות במערכת
-
רציתי לשתף מחשבה שמעסיקה אותי לא מעט בזמן האחרון בנושא היחידות בהוצאות שיחה.
המערכת של ימות המשיח היום מאוד מתקדמת ומתאימה לא רק לקווים פרטיים, אלא גם לעסקים, משרדים וחברות שעובדים באופן קבוע עם מרכזייה, שלוחות, העברות שיחה ונפח שיחות יומיומי.
דווקא בגלל זה, מודל היחידות לפעמים מרגיש פחות נוח לשימוש כזה.
גם הצורך לרכוש יחידות כל פעם מחדש הוא לא תמיד פשוט ונוח, וגם המחיר של היחידות פחות מתאים למי שעובד עם המערכת באופן קבוע ושוטף.מעבר לזה, קורה לא מעט שהיחידות פשוט נגמרות באמצע יום עבודה, ואז צריך לחכות למנהל הקו שיבצע רכישה, יעדכן וכו', וזה יוצר עצירה מיותרת בעבודה.
לכן עלתה לי מחשבה:
או שתהיה אפשרות לחבילות קבועות והוגנות יותר רק עבור הוצאות שיחה, בלי כל השירותים הנוספים מסביב
או שלפחות תהיה אפשרות להטענה אוטומטית של יחידות ברגע שהן מתרוקנות -
שלום,
רצינו להציע מספר רעיונות לשיפור חווית השימוש וההתאמה לעסקים:
1. טעינה אוטומטית – אפשרות להגדיר רכישה אוטומטית של יחידות כשיתרה יורדת מתחת לסף שנקבע.
2. הנחות לטעינה אוטומטית – לדוגמה, 10% הנחה ללקוחות שבוחרים בדרך זו.
3. חלוקה לפי שימוש – ניהול יחידות לפי תחומים (שיחות, קמפיינים, זיהוי דיבור) בדומה למודל SMS, לטובת בקרה תקציבית.
4. בנק יחידות מרכזי – ניהול גמיש של תקציב יחידות בין האופציות, תורים וקמפיינים מתוך מאגר כלל-מערכתי.תודה מראש,
גלאט מערכות -
גם אני מצטרף
ואני חושב שזה מאד יעזור להרבה מאד