טלפון יוצר המערכת
-
כדי לבצע אימות דו שלבי בכניסה לניהול באתר אני נדרש לשיחה לטלפון שיצר את המערכת, וכרגע מספר זה אינו קיים, איך משנים את המספר?
אשמח לתשובה בדחיפות -
A avrham העביר נושא זה מ-הסברים מסודרים ממשתמשים
-
י יוסי גרינוולד סימן נושא זה כשאלה
-
@יוסי-גרינוולד כתב בטלפון יוצר המערכת:
כדי לבצע אימות דו שלבי בכניסה לניהול באתר אני נדרש לשיחה לטלפון שיצר את המערכת, וכרגע מספר זה אינו קיים, איך משנים את המספר?
אשמח לתשובה בדחיפותתפנה לשירות הלקוחות במייל, עם צילום של החשבונית אחרונה מחברת התקשורת, ות.ז. של בעל החשבון (לשעבר).
-
באתר החדש לא צריך אימות דו שלבי, לא?
-
@יעקב-יצחק כתב בטלפון יוצר המערכת:
באתר החדש לא צריך אימות דו שלבי, לא?
@יוסי-גרינוולד ביקש להוסיף אמצעי אימות, דבר שלא קיים באתר החדש.
-
@יהודה-צ-כ וגם אם היה קיים באתר החדש - היו צריכים לעבור אימות דו"ש לפני זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות