משחק קליקי
-
אני רוצה להעלות קובץ אקסל עם שאלות וזה שעות אומר לי ככה
ועשיתי את זה מהדף שלהם תודה רבה -
@י-ר תאמת זכור לי בעיה כזו,
מה שאני הייתי עושה הייתי פשוט מכניס את השאלות לבד,
כי זה נראה לי הדרך היחידה,
אז בהצלחה וחנוכה שמח -
טוב תודה כנראה שזה המחיר שצריך לשלם על זה שזה בחינם עבודה
-
@י-ר כן נכון
-

מה זה אומר? -
@א-תורת-מרן
שאתה צריך להירשם -
בסוף הבנתי שצריך רק קובץ שברגע שאתה עורך אותו ומשנה זה משתנה סוג הקובץ כי הוא לא חוקי
-
@א-תורת-מרן שאין יותר תמיכה מיומות המשיח על התוכנה,
מסתומה כי זה לא ריוחי בשבילם כבר...
(זה כבר כמעט לפני שנתיים)
ולכן גם הם לא הולכים לתקן את מה ש @י-ר כתב למעלה... -
@י-ר הבנתי שהבעיה היותר חמורה היא הפרסומות שמאוד מפריעות למשחק ואין לך דרך להוריד אותם. רק אם יש לך טוקארד.
-
יש פרסומות רק בטלפון שאתה מתקשר להצביע ואז מנתקים ומתקשרים עוד פעם עד שזה עובד אבל במשחק עצמו אין פרסומות
-
@י-ר אז זה שווה?
-
@א-תורת-מרן קצת שיחקתי עם זה,
יש לזהה כמה בעיות- זה איטי אולי שיחקתי בזמן עומס...
(אבל עדיין אני לא רוצה להיות תלוי לפי העומס) - כמו שצוין אין שום תמיכה בבעיות, ולפמים זה מעצבן
- ושוב כמו שצוין שחייבים להכניס את כל השאלות דרך האתר ולכתוב אותם שם, וא״א להעלות קובץ שאלות
- זה איטי אולי שיחקתי בזמן עומס...
-
@קו-המוסיקה
ממליץ על טריקס מערכת ממש טובה אבל זה לא חינמי (וגם לא מחיר כ"כ גבוה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות