סקר ניהול דרך האתר
-
איך שאני רואה הניהול סקר פועל רק דרך הטלפון,
מישהו יודע איזו הגדרה חסרה אפשר להוסיף ע"מ שהוא כן יעבוד לי דרך האתר?
זה הקוד שכתבתי שם:
type=seker_questions
title=סקר מיצג כיתות
seker_questions_patch=1/5/5/1
Q1_key_ok=1234567
Q2_key_ok=1234567
Q3_key_ok=1234567
Q4_key_ok=1234567
seker_questions_numbers=1.2.3.4
say_q_number=noQ_hearing=hearing
-
@Ds
תבדוק מה בשמות ששמת להודעות של השאלות -
תודה!
אני ראיתי שזה לא עובד
אז עשיתי בדרך עקומה קצת...
יצרתי דרך הטלפון ואח"כ על זה עשיתי שינויים,
אשמח לשמוע אם יש פתרון נורמלי יותר... -
אם אתה רוצה לראות את הסקר
type=seker_questionsבאתר בזמן אמת אתה יכול דרך הממשק כאן כאןמומלץ להוסיף בשלוחת הסקר קובץ בשם
seker_answers.iniותכניס בפניםQ1_description=תאור שאלת סקר מספר 1 Q1_1=תאור תשובה מספר 1 Q1_2=תאור תשובה מספר 2 Q1_3=תאור תשובה מספר 3 Q2_description=תאור לשאלה מספר 2 Q2_1=תאור.. 1 Q2_2=תאור ... 2 Q2_3=תאור... 3 Q3_description=תאור לשאלה... 3 Q3_1=תאור תשובה 1 Q3_2=תאור ... 2 Q3_3=תאור ...3 ;האם להסתיר את הטלפונים ניתן להסתיר במחיקת ; ;show_number=noולשנות לפי הצורך
-
@ערוץ-הסקרים כתב בסקר ניהול דרך האתר:
אם אתה רוצה לראות את הסקר
type=seker_questionsבאתר בזמן אמת אתה יכול דרך הממשק כאן כאןמומלץ להוסיף בשלוחת הסקר קובץ בשם
seker_answers.iniותכניס בפניםQ1_description=תאור שאלת סקר מספר 1 Q1_1=תאור תשובה מספר 1 Q1_2=תאור תשובה מספר 2 Q1_3=תאור תשובה מספר 3 Q2_description=תאור לשאלה מספר 2 Q2_1=תאור.. 1 Q2_2=תאור ... 2 Q2_3=תאור... 3 Q3_description=תאור לשאלה... 3 Q3_1=תאור תשובה 1 Q3_2=תאור ... 2 Q3_3=תאור ...3 ;האם להסתיר את הטלפונים ניתן להסתיר במחיקת ; ;show_number=noולשנות לפי הצורך
כתוב אתר
מצטערים אבל מדול זה לא מוכר לנו היתכן שהיכנס בימים הקרובים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות