שימוש בממשק ניהול נציגים מתקדם לפי שעות וימים
-
בהמשך לממשק ניהול תורים כמפורט כאן להלן מדריך לשימוש בממשק ניהול נציגים מתקדם, המבוסס על שעות וימי פעילות.
שלב 1: הפעלת הממשק החדש בתור
- נכנסים לשלוחת התור שבה רוצים להשתמש בממשק החדש.
- לוחצים על כפתור ניהול נציגים מתקדם (כמופיע בצילום המסך).

- תופיע הודעת אישור – יש לקרוא אותה ולאחר מכן ללחוץ "התקן והפעל את היישום".

- במסך הבא מגדירים תיאור קצר לתור (לדוגמה: "שירות לקוחות") ולוחצים "צור".

מרגע זה, התור יעבוד בהתאם לכללים שיוגדרו בממשק זה.
שלב 2: יצירת כלל חדש
- לוחצים על "הוסף כלל".
- מזינים תיאור קצר לכלל (לדוגמה: "מוקד בוקר"), ולוחצים "הבא".
- מגדירים את שעות הפעילות:
שעת התחלה: 09:00
שעת סיום: 13:00
ולוחצים "הבא". - בוחרים את ימי הפעילות (לדוגמה: ראשון–חמישי), ולוחצים "הבא".
- מוסיפים את מספרי הטלפון של הנציגים שייכללו בכלל.
- לוחצים "שמור".
הכלל החדש נוצר וייכנס לפעולה בהתאם להגדרות.
דוגמה
תור שירות לקוחות עם מספר כללים:

ניתן לבצע חיפוש לפי:- תיאור הכלל
- מספרי הטלפון של הנציגים
הערות חשובות
- התור מופעל באמצעות API, ולכן לאחר הגדרה זו המערכת טוענת את רשימת הנציגים אך ורק מהממשק הזה.
- אין להשתמש יותר בקובץ queue.ini לצורך הגדרת נציגים.
- כל שינוי יתבצע דרך הממשק בלבד.
- בקובץ ext.ini של שלוחת התור מתווספות אוטומטית שתי השורות הבאות:
queue_url_link=https://queue.call2all.co.il/agents/get_agents.php queue_api_add_0=key=***מזהה_סודי_יחודי_של_התור***