• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    51
    151
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מוטי מוטי מוטי @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי מוטי מוטי מוטי

      @מוטי-מוטי-מוטי שלוחת ההוספת ערך ID:

      type=add_id_to_list
      add_id_to_list_location_list=/1/1/1/queue
      add_id_to_list_key_type=digits
      

      שימו לב! השלוחה הזאת תקינה זה מוסיף!

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • י
        יהודה צ. כ. @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

        @מוטי-מוטי-מוטי כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

        @מוטי-מוטי-מוטי שלוחת ההוספת ערך ID:

        type=add_id_to_list
        add_id_to_list_location_list=/1/1/1/queue
        add_id_to_list_key_type=digits
        

        שימו לב! השלוחה הזאת תקינה זה מוסיף!

        השאלה הייתה אם לאחר כמה דקות (אחרי שזה כבר מציג באתר) השלוחת תור עובדת רגיל? תנסה להיכנס אליה ישירות מבלי לעבור ב 1 וב 1/1/

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י
          יהודה צ. כ. @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

          @מוטי-מוטי-מוטי כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

          @מוטי-מוטי-מוטי הנה ההגדרות בשלוחה 1:

          type=api
          api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
          api_add_0=token=0733******:******
          api_add_1=action=copy
          api_add_2=what=ivr2:1/1/1/queue.ini
          api_end_goto=1
          

          והנה ההגדרות בשלוחה 1/1:

          type=api
          api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction
          api_add_0=token=0733******:******
          api_add_1=action=copy
          api_add_2=what=ivr2:1/1/1/queue.ini
          api_add_3=target=ivr2:1/1/1/queue.ini
          api_end_goto=1
          

          יש משהו לא תקין?

          שתי השלוחות שהבאת מעתיקות, צריך שאחד ימחוק ולאחר מכן יעתיק. (נראה שהבאת את אותה שלוחה פעמיים, כי גם המעבר בסיום זהה)

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מאן דהו 0 @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי מאן דהו 0

            @אA @יהודה-צ-כ התקשרתי אחרי כמה דקות ועברתי ישר לשלוחת התור וזה עבד
            בדקתי וזה לוקח באזור ה15 שניות עד שהוא מתעדכן
            עריכה: לפעמים גם יותר באזור ה30 שניות ואם נכנסתי לפני שהתעדכן זה עושה שגיאה וחייבים לנתק

            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • י
              יהודה צ. כ. @מאן דהו 0 נערך לאחרונה על ידי

              @מאן-דהו-0 כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

              @אA @יהודה-צ-כ התקשרתי אחרי כמה דקות ועברתי ישר לשלוחת התור וזה עבד
              בדקתי וזה לוקח באזור ה15 שניות עד שהוא מתעדכן
              עריכה: לפעמים גם יותר באזור ה30 שניות ואם נכנסתי לפני שהתעדכן זה עושה שגיאה וחייבים לנתק

              כנראה יסתדר, קרה לי כמה פעמים שלקח זמן, בעיקרון זה לא לוקח זמן.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אA @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                @יהודה-צ-כ
                אני ניסתי כמה פעמים, וזה לוקח זמן.
                @מוטי-מוטי-מוטי @מאן-דהו-0
                לדעתי תגדירו שלאחר ההוספת ערך יעבור לה"ק ותעלו מוזיקה של 30 שניות (או כמה שיצא לך שלוקח עד שמעדכן),ולאח"מ מעבר לשם.

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ
                  מוטי מוטי מוטי @אA נערך לאחרונה על ידי

                  @אA לא נכון צריך לנתק ולהתקשר שוב רק ככה זה עובד.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @מוטי מוטי מוטי נערך לאחרונה על ידי

                    @מוטי-מוטי-מוטי
                    זה לא אמור להיות ככה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • C
                      CUBASE נערך לאחרונה על ידי

                      אין לי כח לקרוא את כל הפוסטים אבל לפי מה שאני מבין אתם אומרים שבשלוחת הוספת ערך לוקח זמן עד שזה מתעדכן,

                      זה נכון ולא נכון,
                      באתר רואים את ההגדרה רק אחרי זמן אבל במערכת בפועל זה מתעדכן מייד כך שאם תעברו לשלוחת התור מיד לאחר העדכון - זה יעבוד מצויין.

                      אם יותר לדייק, ההגדרה בשלוחה מתעדכנת מייד ובקובץ זה מתעדכן אחרי זמן

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        יהודה צ. כ. @CUBASE נערך לאחרונה על ידי יהודה צ. כ.

                        @CUBASE כתב בהגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון:

                        אין לי כח לקרוא את כל הפוסטים אבל לפי מה שאני מבין אתם אומרים שבשלוחת הוספת ערך לוקח זמן עד שזה מתעדכן,

                        זה נכון ולא נכון,
                        באתר רואים את ההגדרה רק אחרי זמן אבל במערכת בפועל זה מתעדכן מייד כך שאם תעברו לשלוחת התור מיד לאחר העדכון - זה יעבוד מצויין.

                        אם יותר לדייק, ההגדרה בשלוחה מתעדכנת מייד ובקובץ זה מתעדכן אחרי זמן

                        זה בדיוק מה שאני אמרתי, וגם בדקתי כמה פעמים כדי לראות אם בכל זאת ישנה תקלה, ותמיד זה התעדכן לי מייד,
                        אבל גם @מאן-דהו-0 וגם@מוטי-מוטי-מוטי טענו שבפועל לוקח להם זמן משום מה...

                        אולי תקלה ספציפית במודול תור? (אני בדקתי על משהו אחר.)

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אA @יהודה צ. כ. נערך לאחרונה על ידי

                          @יהודה-צ-כ
                          אני גם מצטרף.
                          גם לי לקח זמן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון