עזרה בפתיחת קו פשוט
-
@יוסף-חיים-בריל מה השאלה?
-
@היועץ-שלנו איך לפתוח קו
כי התקשרתי למספר 0773137770 שלוחה 3 לא מצליח לפתוח (לא מקבל את שיחת האימות) -
@יוסף-חיים-בריל איזה טלפון יש לך?
-
@יוסף-חיים-בריל תיתקשר ל+8080 תקיש 3/1 תגדיר בתפרית הראשי
type=nitoviya nitoviya_dial_to=המספר לניתוב -
@CUBASE כשר
-
@יוסף-חיים-בריל
, התכוונתי לשאול איזה דגם? -
@CUBASE i koshr של אושר עד
-
@יוסף-חיים-בריל תתקשר למספר
#43#*(כוכבית סולמית ארבע שלוש סולמית) ותבדוק אם כתוב הפעלה אם כן אז כנראה הבעיה אחרת, אם כתוב משהו אחר אז תתקשר למספר# 43 *(כוכבית ארבע שלוש סולמית) ואז תנסה שוב לפתוח מערכת ותבדוק אם אתה מקבל שיחת אימות -
@CUBASE בהקשת *#43# כתוב לי בדיקת מצב ומתחת כתוב שיחה ממתינה שיחה קולית Activated
וכשהתקשרתי *43# כתוב הגדרות הפעלו
ובכל זאת אני לא מקבל שיחת אימות
יכול להיות שבלילה המערכות לא עובדות -
@יוסף-חיים-בריל המערכות אמורות לעבוד בכל שעה,
נסה לפתוח מטלפון אחר...
-
@CUBASE החלפתי טלפון והצלחתי
ממש מוזר לא חלמתי שזו הבעיה
עזרת לי ממש
תודה רבה
אגב אם יש לך ידע בבנית קו תוכן מורכב אשמח לדבר איתך בפרטי (כמובן בתשלום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות