להחליף את הקול של הרובוט הקראה ב API
-
שלום.
יש אפשרות להחליף את הקול של הרובוט שמקריא את התשובה של השרת?
השאלה היא גם במקרה שהשרת מחזיר בטקסט (t-), וגם במקרה שהשרת מחזיר תשובה של הקראה מתוך קובץ טקסט שבמערכת (s- ) האם אפשר להחליף את הקול של הרובוט (המעצבן, של הברירת מחדל)? -
@אהרל-ה זה בדיוק מה ששאלתי,
בתקווה שמישהו ידאג לפתח זאת בהקדם, -
@אהרל-ה יש 6 סוגי קולות אפשריים למנוע tts, תוכל להחליף אותם לאיזה קול שתרצה
https://f2.freeivr.co.il/post/78553 -
@אריה-AI כתב בלהחליף את הקול של הרובוט הקראה ב API:
@אהרל-ה זה בדיוק מה ששאלתי,
בתקווה שמישהו ידאג לפתח זאת בהקדם,(אני התכוונתי שלא איכפת לי להשתמש עם הקולות הרגילים רק שאני לא יודע איפה מגדירים את זה)
@MGM-IVR כתב בלהחליף את הקול של הרובוט הקראה ב API:
@אהרל-ה יש 6 סוגי קולות אפשריים למנוע tts, תוכל להחליף אותם לאיזה קול שתרצה
https://f2.freeivr.co.il/post/78553איפה מגדירים את ההגדרות הנ"ל?
-
@אהרל-ה כתב בלהחליף את הקול של הרובוט הקראה ב API:
איפה מגדירים את ההגדרות הנ"ל?
בשלוחת api, או כללי ב ivr.ini
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות