חסימת קו מבזקים פלוס ע"י הועדה - והשמעת פרסומות לפני הודעת החסימה
-
שלום רב
בשעות האחרונות נחסם הקו מבזקים פלוס ע"י ועד בני תורה.
אין לי טרוניות לימות המשיח על החסימה
רק רציתי להעיר שלדעתי היה ראוי שימות המשיח שמזהים שהקו חסום יבטלו את הפרסומת בכניסה לקו כל עוד שהקו חסום.
יש בזה מן העצבות, שגם לשמוע פרסומת וגם לשמוע בסוף שבכלל הקו לא פעיל.
.
(הדבר קצת דומה שפעם בנטפרי גם דף אינטרנט שהתגובה הייתה 404 היה נשלח לבדיקה - עד שכהיום הם כבר מעדכנים מיד בחסימה שדף זה הגיב שגיאת 404) -
@מנסה-להבין12a
גם אם אתה אתה חוסם לפי פילטר לפי רשימת תפוצה
שמי שחסום יעבר לשלוחת ניתוק
אז משמיע פרסומת ואז מתנתק
גם ברשימה שחורה /לבנה -
@מנסה-להבין12a כתב בחסימת קו מבזקים פלוס ע"י הועדה - והשמעת פרסומות לפני הודעת החסימה:
שלום רב
בשעות האחרונות נחסם הקו מבזקים פלוס ע"י ועד בני תורה.
אין לי טרוניות לימות המשיח על החסימה.לי יש טרוניא על החסימה
למה לחסום קו נקי , בטח ביחס לקווים אחרים שמשמיעים כלי תקשורת וכתבות חופשי ועדיין פתוחים?
וזה לא רק הקו הזה, אני מדבר על עוד קווים שלאחרונה נחסמו ללא סיבה.
האם גם לכאן חדרו האינטרסים? -
@שלמה-צובל מה זה קשור לימות המשיח, זה קשור לוועד בני תורה!!! תתקשר אליהם שיפתחו -033135556.
-
הקו פתוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות