שלוחת עקוב אחרי
-
שלום לכולם,
אני רוצה לעשות קו עם 2 שלוחות, שכל אחד מנתב לשיחה למספר אחר,
האם יש לדקות שיחה האלה עלות נוספת?
האם יש דרך כן לגלוש על השיחות נכנסות וכן לענות לשיחה מטלפון אחר? -
@Ppgishonim אתה יכול להשתמש במודל תור החדש או במודל ניתוביה להפנות למספר מחוץ לימות ללא עלות יחידות
-
@BEN-ZION
נשמע מדהים, תוכל להפנות אותי לפורום על זה? -
-
@BEN-ZION כתב בשלוחת עקוב אחרי:
מודול תור ללא יחידות
ראיתי שהניתוביה זה עם פרסומות, אתה יודע אם מודול תור ללא יחידות זה עם פרסומות גם?
-
והאם שלוחת type=routing
זה גם עולה יחידות? -
@Ppgishonim ראוטינג זה בעלות יחידות נראה לי
ניתוביה זה גם אם הסרת פרסומות מהקו יש פרסומות מודל תור זה תלוי בקו שלך אם יש לך פרסומות אז גם יהיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות