כניסה לטריוויה או מבחן לפי שני סוגי זיהוי אישי
-
אני משתמש לזיהוי, עם הקובץ
ListAllInformation.iniששם יש כל פרטי המשתמשים.ויש לי שני סוגי התחברות במערכת, סוג 1 התחברות לפי "הקשת" הזיהוי עם סוג זיהוי:
enter_id_type=list_all_information
וסוג השני [דרך מספר משני מיוחד] התחברות אוטומטית לפי הטלפון המופיע בקובץ הנ"ל סוג זיהוי:enter_id_type=phone_from_list_all_information[שנמצא במיקום אחר דרך הגדרת מיקום הקובץ]בכל המערכת זה עובד לי טוב, ותמיד יש לי את המזהה של כל אחד, ולא משנה מאיזה סוג הוא הזדהה,
אבל בשלוחות טריוויה ומבחן אמריקאי זה מתנגש לי, כי השלוחות האלו עושים הזדהות מחדש וחייבים להגדיר את סוג הזיהוי עוד פעם.
וזה דופק לי את המערכת, כי אני לא יכול לעשות שמשני סוגי הזיהוי יכנסו במבחן, כי אם אני יגדיר:list_all_information, אז כל מי שנכס למערכת דרך הסוג השני:phone_from_list_all_information, המערכת תבקש ממנו פתאום להקיש מספר אישי.על הזיהוי מחדש בשלוחות האלו כתבתי גם בבאגים כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות