הקלטת הודעה לשלוחה 'השמעת קבצים'
-
שלום.
בשלוחה 1 יש לי שלוחה של 'השמעת קבצים'
איך אני יכולה להקליט לשם קבצים בקו, ולא להכניס את זה באתר?
אשמח לתשובה, תודה -
-
@ריקי-פ אם הבנתי נכון את רוצה שיוכלו בשלוחה בקו למשל בשלוחה 3 להקליט ושיעבור אוטומטי לשלוחה 1 אם זה מה שאת רוצה אז זה מה שצריך להיות בשלוחת ההקלטה בהגדרות מתקדמות
[טקסט קישור](type=record
title=הודעות המערכת
folder_move=1) -
type=record title=הודעות המערכת folder_move=1 -
ועל זה את יכולה לעשות הגבלה מי יכול להכנס לשלוחת ההקלטות
-
@מושקה תודה רבה על העזרה,
איך אפשר להגדיר שאפשר להקליט רק באמצעות סיסמה? -
type=record title=הודעות המערכת folder_move=1 record_password=פה יש לרשום את הסיסמא בספרות בלבד -
תודה רבה על העזרה!!
-
@ריקי-פ
בשמחה!
עובד? -
כן, תודה
-
@ריקי-פ יש אפשרות שלא יצטרכו סיסמא אלא רק המספרי טלפון שאתם רוצים יוכלו להיכנס לשלוחת ההקלטות שזה ע"י כמה אפשרויות
- רשימה לבנה
- רשימת תפוצה
-
@מושקה תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות