שיחזור שלוחה 1
-
@יוסי-מהמרכז פשוט מעתיק את השלוחה מסך המחזור
-
איך אני עושה את זה
-
@יוסי-מהמרכז בסל המיחזור מדגיש את הקובץ לוחץ על המקש הימיני בעכבר ולוחץ העתקה הולך לשלוחה 1 ולוחץ הדבק כאן
-
ואז ניהיה שלוחה בתוך שלוחה וזה לא נקלט
-
@יוסי-מהמרכז בסל מחזור לוחץ העתקה של השלוחה, עובר לשלוחה הראשית ולוחץ הדבקה.
-
תקייה בתוך שלוחה
-
@יוסי-מהמרכז אז בסל המיחזור תכנס לתוך שלוחה 1 ותדגיש את כל ההקלטות שאתה רוצה ותדביק בשלוחה 1
-
איך אני מדביק זה הרבה הודואות
-
זה לא הולך
-
@מושקה כתב בשיחזור שלוחה 1:
@יוסי-מהמרכז אז בסל המיחזור תכנס לתוך שלוחה 1 ותדגיש את כל ההקלטות שאתה רוצה ותדביק בשלוחה 1
הם יתערבבו לו.
-
@פיתה למה שיתערבבו
-
@מושקה
כי ככה זה כשמעתיקים קבצי שמע משלוחה לשלוחה. -
אבל סימנתי והוא לא קורא
-
לא הולך לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות