• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    השמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    33 פוסטים 10 כותבים 974 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז מנותק
      זרח @BEN ZION
      נערך לאחרונה על ידי

      @BEN-ZION
      תודה, כל הכבוד!
      אבל חיפשתי משהו שמסתנכרן עם הצג החכם בדווקא.

      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אA @Evi770
        נערך לאחרונה על ידי אA

        @Evi770
        היא עדיין בטא.
        זו רק גירסא בסיסית ממש.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • E מנותק
          eli3434 @eli3434
          נערך לאחרונה על ידי

          זה המספר של מערכת לדוגמא:
          0772637223
          אם מישהו רוצה לצרף את בית הכנסת שלו שיצור איתי קשר

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • E מנותק
            eli3434 @זרח
            נערך לאחרונה על ידי

            @זרח
            מה המספר של בית הכנסת שלך בצג החכם?

            ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • B מנותק
              BEN ZION @eli3434
              נערך לאחרונה על ידי

              @eli3434 מה זה מס' טלפון של הצג החכם איך אני יכול לברר אותו ?
              זה עובד דרך הטלפון או שצריך גישה למחשב של הצג החכם ?

              E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • E מנותק
                eli3434 @BEN ZION
                נערך לאחרונה על ידי

                @BEN-ZION לא מספר טלפון אלא מספר בית הכנסת
                זה מופיע באפשרויות בכרטיסיה רשיונות.
                כמובן זה פעיל אם יש המחשב מסתנכרן באינטרנט

                B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • B מנותק
                  BEN ZION @eli3434
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @eli3434 יש לצג החכם גישת API או שזה קומבינה?

                  E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • E מנותק
                    eli3434 @BEN ZION
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @BEN-ZION כן יש API לצג החכם
                    אני בניתי מערכת שרק אני מכניס מס' בית הכנסת והכל כבר מוגדר אוטו'

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B מנותק
                      BEN ZION @eli3434
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @eli3434 יש תיעוד של מבנה הAPI שלהם איפשהו ?
                      אני אוהב לבנות לבד ללמוד

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • E מנותק
                        eli3434 @BEN ZION
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @BEN-ZION אין שום תיעוד הוא יודע רק להוציא את הזמנים של היום שאתה שולח בלינק:
                        כך זה יוצא:
                        {"columns":["Name","Time_View","Time_Full","Kind","Loc"],"data":[[" ---- שחרית ----"," ","00:00:00","",""],["בעזרת נשים","5:27","05:27:00","",""],["בבית הכנסת","6:30","06:30:00","",""],["בבית המדרש","7:00","07:00:00","",""],["בעזרת נשים","7:30","07:30:00","",""],["בבית הכנסת","8:00","08:00:00","",""],["בבית המדרש","8:15","08:15:00","",""],["במשכן אליה","8:30","08:30:00","",""],["בעזרת נשים","8:45","08:45:00","",""],["בבית הכנסת","9:00","09:00:00","",""],["בבית המדרש","9:15","09:15:00","",""],[""," ","00:00:00","",""],[" ---- מנחה ----"," ","00:00:00","",""],["בבית המדרש","13:00","13:00:00","",""],["בעזרת נשים","13:20","13:20:00","",""],["בבית הכנסת","13:30","13:30:00","",""],["בעזרת נשים","15:30","15:30:00","",""],["בבית המדרש","16:00","16:00:00","",""],["במשכן אליה","16:15","16:15:00","",""],["בבית המדרש","16:30","16:30:00","",""],["במשכן אליה","16:45","16:45:00","",""],["בבית המדרש","17:00","17:00:00","",""],["במשכן אליה","17:15","17:15:00","",""],["בבית המדרש","17:25","17:25:00","",""],["במשכן אליה","17:40","17:40:00","",""],["בבית המדרש","17:45","17:45:00","",""],[""," ","00:00:00","",""],[" ---- ערבית ----"," ","00:00:00","",""],["בבית המדרש","18:20","18:20:00","",""],["בבית המדרש","18:40","18:40:00","",""],["בבית המדרש","19:00","19:00:00","",""],["בעזרת נשים","19:05","19:05:00","",""],["במשכן אליה","19:10","19:10:00","",""],["בבית המדרש","19:20","19:20:00","",""],["במשכן אליה","19:30","19:30:00","",""],["בבית המדרש","19:40","19:40:00","",""],["במשכן אליה","19:50","19:50:00","",""],["בבית הכנסת","20:00","20:00:00","",""],["במשכן אליה","20:10","20:10:00","",""]]}

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • B מנותק
                          BEN ZION @eli3434
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @eli3434 מאיפה אני מושך את המידע איזה קישור ?

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • E מנותק
                            eli3434 @BEN ZION
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @BEN-ZION תפנה לצג החכם יתנו לך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ז מנותק
                              זרח @eli3434
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @eli3434
                              אני לא ממש יודע.
                              אני מעלה את כל מה שכתוב שם [בתקוה שזה לא סודי]
                              מקומי: A01E0B112F71
                              אתר אינטרנט: D0C637BA8EE2 A01E0B113133 A01E0B112F71
                              0911

                              D0C637BA8EE2 A01E0B113133 A01E0B112F71

                              u2s3el210-01-010100

                              OK לקוח MacArr(J)A01E0B112F71

                              E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • E מנותק
                                eli3434 @זרח
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @זרח כתב בהשמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם:

                                0911

                                לא את זה
                                צריך את clID

                                ז א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ז מנותק
                                  זרח @eli3434
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @eli3434 כתב בהשמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם:

                                  לא את זה
                                  צריך את clID

                                  לא רואה כזה דבר.
                                  זה מה שהיה ברשיונות:

                                  Local: A01E0B112F71
                                  Web: D0C637BA8EE2 A01E0B113133 A01E0B112F71
                                  0911
                                  ואז:
                                  D0C637BA8EE2 A01E0B113133 A01E0B112F71
                                  u2s3el210-01-010100
                                  וגם:
                                  OK customer MacArr(J)A01E0B112F71
                                  
                                  
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אA @eli3434
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @eli3434
                                    שלחתי לך מייל.
                                    אשמח אם תוכל להגיב לי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אA @eli3434
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @eli3434
                                      אפשר ליצור איתך קשר?

                                      E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • E מנותק
                                        eli3434 @אA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA כן בשמחה

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אA @eli3434
                                          נערך לאחרונה על ידי אA

                                          @eli3434
                                          רק מה המייל?
                                          ניסיתי לשלוח לשם שלך אבל לא היתה תגובה.

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • E מנותק
                                            eli3434 @אA
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אA אין לי מייל בשם הזה...
                                            תנסה לכתוב איך להשיג אותך ואשתדל לשלוח לך לשם מייל

                                            א 5 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון