מעבר לשלוחה אחרת
-
חדש בתפריט ניהול הטלפון קוד 030=מעבר לשלוחה אחרת ואפשר לנהל אותו במאפיינם בתוך השלוחה ע"י מקש 0
-
לא הבנתי
-
-
@חנון-המרבה
תעדכן בשרשור -
@33064325 לא בדקתי את זה בעצמי, כך שלא אעדכן.
אם אתה רוצה לבדוק את זה ולעדכן אותי - בכבוד! -
@חנון-המרבה @כבוד-הרב
בדקתי ואכן זה עובד אבל....
אבל אין אפשרות להגדיר בטלפון לאיזה שלוחה להעביר.... -
@33064325 אמר במעבר לשלוחה אחרת:
@חנון-המרבה @כבוד-הרב
בדקתי ואכן זה עובד אבל....
אבל אין אפשרות להגדיר בטלפון לאיזה שלוחה להעביר....לא נכון ! יש אפשרות להגדיר בטלפון לאיזה שלוחה שיעבור
אחרי ההגדרה הטלפונית של השלוחה ניכנסים להגדרת השלוחה ובמקש 0 מגדירים לאיזה שלוחה שיעבור
נסה ותצליח -
ניסיתי ולא הצלחתי אבל אני ינסה שוב ואולי מאז שכתבתי סידרו את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות