כבר כמה שעות שיש מערכות בימות שלא עובדים - רק לי?
-
מאמתול בלילה אני חווה שיבושים בקו, וכעת הקו לא עובד כלל!
בדקתי כמה קוים.
יש לי קו שאני משלם עליו הסרת פרסומות והוא עובד, אבל קוים ללא הסרת פרסומות לא עובדים אצלי.
אני בפרטנר. -
כתב בכבר כמה שעות שיש מערכות בימות שלא עובדים - רק לי?:
מאמתול בלילה אני חווה שיבושים בקו, וכעת הקו לא עובד כלל!
בדקתי כמה קוים.
יש לי קו שאני משלם עליו הסרת פרסומות והוא עובד, אבל קוים ללא הסרת פרסומות לא עובדים אצלי.
אני בפרטנר.עדכון - כרגע עובד.
-
@מנסה-להבין12a כתב בכבר כמה שעות שיש מערכות בימות שלא עובדים - רק לי?:
עדכון - כרגע עובד.
לי יש בגולן ויש לי הרבה פעמים שלא מתחבר ולפעמים זה מתחבר ואצלי זה לא קשור לפרסומת אז אני לא יודע איפה הבעיה כי חיוג לאנשים עובד וכן למערכות אחרות בימות זה עושה המון בעיות
בינתיים זה אכן סודר נקווה שבהמשך גם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות